woensdag 17 november 2010

Kerstroos op een taartonderlegger

Rare naam eigenlijk: taartonderlegger. Gelukkig snapt iedereen waar je het over hebt, maar sommige restaurants gebruiken het ook als druppelvanger onder het melkkannetje of zo.

Even minder huishoudelijk: het papier is van Kars, de metalic rode sterren (alsof je het over een auto hebt) zijn al heel oud en de kerstroos stond op een knipvel waarvan ik het merk niet ken.
Voor het contrast heb ik een zalmkleurig papiertje onder de doily (doilie nou ja, de taartonderlegger) gedaan.

groetjes,

6 opmerkingen:

gré zei

wat een moeilijke namen allemaal
ik zeg altijd gebakskleedjes hahaha
maar het maakt niks uit
je kaart is hartstikke leuk geworden
en daar gaat het om
freubelgroetjes gré

De Creakeet van Peet zei

nou gebakskleedje, taartonderlegge, doily wat ook de naam is, je hebt het leuk verwerkt in je kaart. Ik meende dat je de onderlegger had gekleurd maar toen ik je verhaaltje las las ik dat het een gekleurd papiertje was, leuk effect krijg je dan...Liefs Peet

Marjan zei

Haha, leuk om te lezen! En een mooi resultaat!

Groetjes, Marjan

miriam zei

Hij is leuk geworden.

groetjes miriam

Het zonnetje in huis zei

Hallo Aleida,

Leuke kaart geworden!

Groetjes, Jaimie

loes de groot zei

leuk kaartje weer : )