zondag 13 mei 2012

Moederdag

Mijn moeder heeft haar moederdagkaart ontvangen, dus hij kan op mijn blog. Het patroontje is van Marianne Design, je kunt het downloaden van haar website. Ik heb de letter gemaakt in dubbelzijdig Tilda papier. De bloem heb ik een paar keer uitgeknipt uit het designpapier, bespoten met Glimmermist en daarna wat los gevouwen, zodat het wat nonchalant lijkt. De andere bloemen zijn van Prima Marketing. De splitpennen van Tilda en het vogeltje komt ook uit het designpapier. Een kantje en metalig band met een glimmertje maken het af.

Mijn moeder is dol op haar vogeltjes buiten en hoort aan het fluiten welke vogel het is. Zij vond de kaart gelukkig erg mooi. Fijne moederdag, Mam!

De kaart voor mijn schoonmoeder ben ik vergeten op de foto te zetten. Die was in het rood/wit.

16 opmerkingen:

Summer-design zei

Wat leuk zo,n letter M,mooi gemaakt Aleida!

Gr, Wietske

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat leuk gedaan Aleida, mooi.

groetjes jolande

martina's kaartjes zei

wat mooi gemaakt ! de kleuren gaan goed bij elkaar !
grtjs, martina
x

corryskaart zei

hoi aleida
vind je grote M geweldig met die prachtige bloem en brads erop!
groetjes van corry

Riet zei

Wat een super kaart Aleida.

Liefs Riet.

Jolanda Cuper zei

Schitterend wat een mooie M voor moederdag!
Groetjes Jolanda.

PIKO hobbyblog zei

Wat een schitterende M van moederdag heb je gemaakt.

Groetjes,
Pia

Elly zei

Een prachtig versierde letter M!

Groetjes Elly

Christine zei

Mooie, originele kaart! Leuke details deed je erbij!
Liefs
Christine

loes de groot zei

super leuk! e dat tilda papier blijft geweldig : )))

Marjan zei

Heel mooi en zeker origineel is je kaart voor je moeder. Prachtige bloem en wat leuk ook dat je er een vogeltje op hebt verwerkt, dat maakt het nog persoonlijker voor je moeder.

Groetjes, Marjan

Wendy Koorevaar zei

Schitterend Aleida! Ik vind dit papier ook zo mooi en wat leuk gedaan met de M!

Liefs,
Wendy

Hetty zei

Wat is het een leuk en mooi kaartje

gr hetty

gré zei

heel leuk gedaan
je onderste kaartje is ook zo leuk

groetjes gré

Anneke zei

Super mooi kaartje weer!! Groetjes Anneke

Bep zei

Hoi Aleida,

Wat een super mooie kerstkaart heb je weer gemaakt.

Gr...Bep