dinsdag 29 januari 2013

Twisterkaart


In het DT-pakket dat wij van Studio Light kregen, zitten deze mooie bruidspaartjes. En ik wist meteen: dit moet een twisterkaartje worden. Eerst JA zeggen en dan in de auto op huwelijksreis! Omdat het plaatje op de voorkant hoog en smal is en het plaatje op de achterkant vooral breed is, heb ik het patroontje zelf getekend. Zo is hij altijd precies op maat. Alle plaatjes komen uit het easyvel (uitdruk-plaatjes, je hoeft niet te knippen).

Voor de rest van de versiering heb ik tekststansjes van Marianne Design gebruikt en het hartjes stansje van ProvoCraft. De gehaakte bloem heb ik van mijn zus gekregen en de andere bloemetjes komen van de Action of de beurs. De champagneglazen heb ik een likje glitterlijm gegeven, nu sprankelt het echt. Het papier is Papyrus metallic  papier van Mireille Crafts.

Mijn dochter is helemaal weg van de plaatjes. Maar stiekem hoop ik dat de kaart verzonden is voor zij trouwt.

PS: ik heb mijn aanrecht zo goed geboend dat de tekst op de eerste foto weerspiegeld

groetjes,

23 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Inderdaad een glimmende aanrecht en..een prachtige kaart..knap dat je de kaart zelf uitgesneden hebt, en de plaatjes en details vind ik erg mooi..

Liefs van Ans

Tinie zei

Hahaha daar hou ik van, een schoon aanrecht!! Maar je kaart is ook weer super hoor, wat een gaaf model!!!

Groetjes Tinie

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie romantische kaart en een mooi gepoetst aanrecht, ha ha ha

groetjes jolande

corryskaart zei

hoi aleida
wat een vrolijke trouwkaart met die leuke afbeeldingen!
groetjes van corry

Bea zei

Een prachtig kaartje en een leuk modelletje Aleida.....

groetjes Bea.

jolanda zei

heel mooi kaartje

Anneke. zei

Prachtige kaart! leuke modelletje ook.
Groetjes Anneke.

Antoinette Voorn zei

Wat een bjoetie echt een schatje!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Irene zei

Heb jij zo'n schitterend hardstenen aanrecht en jeetje wat glimt het.....daar hou ik wel van lol!!!!!
Wat een enige plaatjes en zo onwijs leuk verwerkt op deze zelf op maat gemaakte kaart (knap van jou!).....'t is een kleine love story!!!

xx Irene

Erica ♥ zei

Super kaartje, leuk modelletje ook
en wat glimt de tekst mooi ;)

Grtjsss Erica ☼

Elly zei

Prachtig kaartje,heel leuk hoe je de plaatjes bij het kaartje passen,
heel romantisch!
Ik ben diep onder de indruk van je glimmende aanrecht :-)

Groetjes Elly

Rosina zei

Een super mooie twisterkaart Aleida....leuk voor het bruidspaar zo'n speciaal kaartje...en dan op die mooie glimmende aanrecht ....
goed van je ....
groetjes Rosina

Anita Meijer zei

Hahaha poetsvrouwtje Aleida wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt. Ik vind hem weer helemaal top.
Liefs van Anita

Unknown zei

Hoi,
Ziet er prachtig uit, heel mooi gedaan en leukals twisterkaartje.
Groetjes Saskia

Milnie zei

Wat een schattig kaartje en de plaatjes zijn super leuk!!

Liefs

Unknown zei

Je heb een hele mooie kaart gemaakt met het stansvel Aleida
Toppie hoor !!

Marjan zei

Wat een leuke idee! Je hebt de kaart mooi uitgevoerd ook! En wat een super aanrecht, haha!

marja zei

Wat een prachtig kaartje Aleida, een plaatje!
Via via kwam ik op je blog, wat een mooie creaties maak je, ben gelijk volger van je geworden.

Lieve groetjes Marja.

Thea zei

Hé poetser! Wat een blinkend aanrecht, maar het gaat toch om de superleuke kaart die erop staat. Wat een vrolijkheid. Heel mooi gemaakt en een leuk modelletje.

Groetjes Thea

Janny's Cards Creations zei

Leuke kaart geworden vooral leuk een voor en achterkant. En je kan de kaart toch in een doos wegstoppen voor een lange tijd en pas versturen als de tijd daar is (grapje) Groetjes Janny

Anita's Kaarten en Creaties zei

Mooie kaart heb je gemaakt!! Leuk om te zien van iedereen wat de creaties zijn.......

Gr. Anita

Giny zei

Jouw kaartjes ook super leuk.
Inderdaad grappig om te zien, dat we deze als eerste pakken.
En leuk om te zien dat we allemaal een ander idee hebben.