vrijdag 19 maart 2010

Weer wat geleerd!

Ik heb mijzelf maar geleerd hoe ik de foto's van het apparaat op mijn laptopje moet zetten. Ik heb ook meteen uitgevonden hoe ik de foto's die ik overdwars genomen had, rechtop kan zetten. Whow! Ik ben trots op mijzelf!


De kaarten heb ik gemaakt voor een vriendin van mijn moeder die een tijdje opgenomen wordt in het ziekenhuis. Als kadootje kan mijn moeder dan een doosje meenemen met een aantal kaartjes. Het zijn bedankkaartjes die de vriendin kan versturen naar mensen die iets voor haar gedaan hebben. Want als je als alleenstaande in het ziekenhuis komt te liggen, zijn er altijd mensen die iets voor je doen en dan is het leuk als je die kunt bedanken. Dit is de eerste serie van 4. Ik heb nog een serie van 4 klaar, maar moet het doosje nog maken.



Ik heb de bloemen geknipt uit designpapier. Het witte op de achter- grond is spinneweb-papier uit een fotoalbum. Het lichtblauwe randje dat je om de foto's ziet, is in het echt wit en is van de ondergrond.

Tot zover vandaag, groetjes!

1 opmerking:

Hein Bouman zei

heel netjes gedaan.
ziet er al veel professioneler uit dan die van mij.