vrijdag 14 januari 2011

labels voor bij mijn zeepkettingen


 Ik heb labels gemaakt voor bij de zeepkettingen. Snel een label snijden en dan lekker versieren! Heerlijk!

De zeepkettingen heb ik op advies van Gre Vermaat op een gastendoekje gespeld en dan ingepakt in plastik. Omdat ik gekleurde kettingen heb gemaakt, heb ik voor witte doeken gekozen. Wat tule, wat glitter, wat bloemen, stansjes van Joy Crafts en verder alles wat enigszins leuk leek.

Ik kan mij dit weekend wel vermaken met de rest van de labels, ik moet er nog 4.

Dus van mij mag het hier regenen (niet daar en niet te hard want mijn zoon is op kamp met de Scouts).

groetjes,

10 opmerkingen:

gré zei

wat een leuke labels
ja een heel leuk idee

fruebelgroetjes van gré

Het zonnetje in huis zei

Hallo Aleida,

Amai ség dat ziet er zo mooi uit, precies uit een winkel gekocht zo, super gedaan hoor!

Groetjes, Jaimie

Jolanda Cuper zei

Leuke labels bij de prachtige zeepkettingen!
Groetjes Jolanda.

Hetty zei

Wauuuw wat ziet dit er schitterend uit

gr hetty

Marjan zei

Wow, dit ziet er zeer aantrekkelijk uit zeg! Je hebt van je mooie zeepkettingen erg mooie cadeau's gemaakt, compleet met schitterend label.

Fijn weekend! Marjan

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

de label past mooi bij je zeepketting, prachtig cadeau heb je gemaakt.

groetjes jolande

Anoniem zei

Wat een prachtig label voor bij je zeepketting. Hij past er perfect bij. Op mijn blog staat nog een verrassing voor je! :)

Liefs, Myriam

creanja zei

dat is schitterend zeg ! echt heel mooi op die handdoek!

Annemarie en Merit zei

prachtige label.

Frosien zei

Leuke zeepkettingen, waar heb je het `patroon`weg? groetjes frosien