donderdag 8 april 2010

Uitdaging voor mijzelf

... en een heel klein beetje voor Dolls and Decorations waar de maandchallenge een sketch is.

Ik heb mijzelf uitgedaagd materialen te gebruiken uit de categorie: "waarom had ik dit ook al weer gekocht?" Van die dingen die te mooi zijn om weg te gooien, maar die je niet makkelijk pakt als je iets nodig hebt. Omdat de kleur moeilijk is, of omdat het niet je favoriet is, of omdat je het zover weg gestopt hebt dat je het niet meer kan vinden....

Afin, toen ik zo lekker bezig was (het is toch wel leuk spul) dacht ik dat ik wel twee vliegen in een klap kon slaan, door de sketch van D&D te gebruiken. Ik had mijn moeder al eens verteld dat je van alles op je kaart kon plakken, zelfs knoopjes. Ze trok een ongelovig gezicht, maar kijk Mam, knoopjes! En de draden zijn zelfs niet netjes afgewerkt! De andere kaarten laat ik van de week wel zien.

groetjes,

4 opmerkingen:

Alie de Vrij-Venema zei

Hoi!
Wat een goede uitdaging. Dit moet ik ook eens gaan doen. Wat bewaren we allemaal toch veel he, en het lijkt allemaal zo mooi als je het koopt/krijgt, maar ja, dan nog iets ervan maken.. En dan haal je weer wat anders en blijft het eerste weer liggen.. Haha! Zo gaat het bij mij in ieder geval! Jouw is het goed gelukt, ik ben nu bezig met zo'n trap-kaartje.. Daar kun je ook veel restjes op kwijt!!
Groetjes Alie

Anoniem zei

De knoopjes herken ik. Daar heb ik er ook 10000 van in de knoopjestrommel zitten. Goed tip. Nu weet ik ook hoe ik eraf zou kunnen komen. Gewoon aan jou geven.

Groet Catrien

Desi zei

mooie kaart heb je er van gemaakt aleida :D
en natuurlijk is je verhaal heel herkenbaar hahaha
groetjes desi

creanja zei

inderdaad herkenbaar!, mag ik m,n hobbykamer wel eens overhoop halen, wie weet wat daar nog uit komt, al heb ik in sombere momenten veel weggegooid, zo van hup opgeruimd staat netjes en dan heb je wel eens spijt....:)