maandag 19 maart 2012

vlinder

Het plaatje (de ovaal met de bloemen) is al heel oud. Ik had er genoeg van, dus heb het in 3D gemaakt. Helaas zie je dat niet op de foto. Het papier is van oude vintage blokjes van de Action.

Het gaas komt uit een over-datum doosje uit de EHBO-trommel. (Zoonlief heeft zijn EHBO-diploma gehaald en heeft daarna onze oude trommel eens flink onder handen genomen. Heb hem nog maar niet verteld dat er in de auto nog zo'n oude trommel ligt, die nodig bijgewerkt moet worden. Hij was nl. een beetje boos en hield een hele donderpreek over het onverantwoord bezig zijn met niet-steriel materiaal en zo. Hoewel hij helemaal gelijk heeft natuurlijk, moest ik inwendig wel lachen. De omgekeerde wereld van pubers.....!!)

De vlinder is helemaal nieuw. Ik heb hem bespoten met glittertjes en het lijfje bewerkt met koperkleurige verf. Ik zie dat de zwarte pareltjes bijna gelijk zijn van grootte. Dat went dus al aardig al moet ik zeggen dat een Perlenpen fijner werkt dan de Tulipverf waarmee ik mijn parelmoerkleurige parels mee maak. Daar blijven altijd van de puntjes op zitten.

groetjes,

20 opmerkingen:

Astrid en Brenda zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Van je vlinder ben ik helemaal weg van. Super.
Groetjes Brenda.

gré zei

super mooi

groetjes gré

Margo zei

Prachtig en echt heel romantisch !
Liefs
Margo

Gemma zei

Wat en plaatje zeg, heel mooi met de vlinder en dat stukje gaas, en ach die pubers, het blijft leuk!(nou ja bijna altijd dan!)Gemma

corryskaart zei

hoi aleida
wat een supermooie kaart straalt dan ook echt romantiek uit!
groetjes van corry

De Creakeet van Peet zei

geweldig dat verhaal van je zoon, zie zulke dingen ook gelijk voor me wat het nog leuker maakt :-) je kaart is supera en ik vind de vlinder helemaal perfect...knuf peet

Christine zei

Prachtig kaartje en de vlinder is helemaal top!
Liefs
Christine

Irene zei

Mooi Aleida met dat ovaal met bloemen en je vlinder is top!!!!

Irene

Summer-design zei

Prachtig kaartje Aleida!

Gr, Wietske

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een schitterende kaart! Echt prachtig die kleuren,rozen en vlinder! Je engeltje van wolvilt is overigens ook een droppie!
Groetjes Jolanda.

Wendy Koorevaar zei

Een heel mooi kaartje met een prachtige vlinder!

Liefs,
wendy

CreaSjouk zei

Mooi kaartje en die vlinder is helemaal super!
Groetjes Sjoukje

Anoniem zei

ja ja kinderen worden groot en maken zich eindelijk druk om dingen waar wij onze schouders over ophalen.
Heerlijk,
Groet en mooie kaart met je verbandje
Groet Catrien

miriam zei

wat een prachtige kaart
gr miriam

Marianne Reijgersberg zei

Dit is weer een prachtig stijlvolle kaart geworden, met heel mooi papier.
En die vlinder is een echte blikvanger.
Groetjes Marianne

Elly zei

Een prachtige kaart,leuke verdelingen een prachtige vlinder!

Groetjes Elly

Anneke zei

Mooi vlinderkaartje is dit Aleida!!
Groetjes Anneke

Anneke zei

Mooi vlinderkaartje is dit Aleida!!
Groetjes Anneke

martina's kaartjes zei

mooi mooi !
grtjs, martina
x

Bep zei

Hoi Aleida,

Wat en plaatje zeg, heel mooi met de vlinder en dat stukje gaas ja dat is toch ontverantwoord om zulk oud materiaal in je verbandtrommel te hebben hahahaha wel leuk.

Gr...Bep