maandag 5 maart 2012

Kerstkaart

Ik ben weer bezig geweest met het maken van kerstkaarten. Dan is het in november niet zo druk. Deze week zal ik jullie de leukste laten zien. De kerstboom is een stans van Nellie Snellen, de houten sneeuwsterren zijn van de Xenos, het lint van het Kruitvat. Op de geponste sneeuwsterretjes die in de boom hangen zit een drupje glitterlijm. De sneeuw op de trap heb ik niet met liquid appliqué of flower soft gedaan, omdat ik dat niet zo mooi vond bij dit schattige engeltje.

groetjes,

17 opmerkingen:

Marianne Reijgersberg zei

Goed bezig Aleida. Voor mijn gevoel zijn de Kerstkaarten net de deur uit.
Mooi kaartje met een schattig plaatje.
Groetjes Marianne

Elly zei

Een mooi kerstkaartje en een prachtige afbeelding!Ben tussendoor ook bezig,vind de laatste maand ook altijd zo druk vooral omdat er dan ook nog zoveel andere dingen zijn.

Groetjes Elly

Anneke. zei

Prachtig, Aleida. Dat je er tot kunt komen. Je hebt hebt helemaal gelijk, is het in november niet zo druk. Bij dan wel.....
Groetjes Anneke.

Jopie zei

Hele mooie kerstkaart en je kunt er inderdaad maar vroeg mee beginnen dan is de druk niet zo groot de laatste maanden.
groetjes jopie

Tinie zei

Wat ontzettend knap van je om nu weer de kerstkaarten op te pakken! Het is wel weer een plaatje van een kaartje geworden!!!

Groetjes Tinie

corryskaart zei

hoi aleida
dat is lekker slim van je, want anders word het aan het einde van het jaar stressen:-))een erg leuke/mooie kaart
groetjes van corry

Marjan zei

Mooi is je kaart! Handig hoor, dat je nu al bezig bent.

Groetjes, Marjan

Lia zei

Leuke kerstkaart, heb er vorige week ook eentje gemaakt, die zal ik ook eens plaatsen,
groetjes Lia

Gemma zei

Dat vind ik toch zo knap, nu al kerstkaartjes maken, deze is erg leuk, groetjes Gemma

gré zei

een schitterend mooi kaartje
alleen jammer dat je haar geen schoentjes aan hebt gedaan
koud hoor op blote voetjes

hahaha groetjes gré

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi kerstkaartje.

groetjes jolande

PIKO hobbyblog zei

Dat is handig om nu al met je kerstkaarten te beginnen!
De kaart is schitterend geworden.
Groetjes,
Pia

creanja zei

jij blijf nostalgisch in de kerst hangen...... het heeft ook iets,ik kan er soms naar terugverlangen!

Anoniem zei

Wat een lief kerstkaartje! Erg leuk die kerstboom onder de 3D-afbeelding.
Groetjes, Myriam

greet zei

Wat een prachtige , nostalgische kerstkaart!

Groetjes Greet

Unknown zei

Leuk kaartje!!

Liefs Betina

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Aleida,
Het lijkt net een kaart op een kaart als je hem zo op je blog ziet. Wat een lief plaatje en leuk die kerstboom er zo naast/achter.
Ik heb ook al een paar kerstkaarten gemaakt en eigenlijk moet ik dan doorgaan. Maar je gaat dan toch weer andere dingen doen. Dus ....... knap van jou en handig.
Gezellige groetjes Lida