vrijdag 30 november 2012

kindertraktaties

Feestelijk ziet dat er uit, niet? Ik mocht weer de traktaties maken voor mijn neefjes. In dit "doosje" zit een voorverpakt bonbonnetje. Het is heel grappig te maken van een kokertje die je aan de ene kant horizontaal samenplakt en aan de andere kant verticaal. Het lijkt dan gedraaid. Dan twee nestabilities door de Cuttlebug draaien. De tekst heb ik met de computer gemaakt. Het kroontje is van de Zeeman. Verschillende kleuren bloemenlint maakt het af. En omdat het zo grappig lijkt heb ik de uiteinden door de ribbelmaker gehaald. Dit is waar de juffen en meesters op getrakteerd worden.

De oudste heeft gekozen voor een Draken thema. Mijn dochter, die heel goed kan tekenen, heeft de draak getekend. Ik heb hem geprint op groen papier en uitgeknipt. De rug en staart zijn apart gemaakt uit bruin papier en zijn tussen de rugdelen geplakt. In zijn vleugels houdt de draak een zakje chips. Als je het patroontje wilt, dan mag je me wel mailen want ik heb het niet in mijn zijbalk gezet.
De jongste koos als thema Koningen. Ik heb dus een kroontje gemaakt waar een zakje chips in past. En als "juwelen" heb ik uit holografisch papier rondjes geponst. Lang leve de Nesties en de Cuttlebug!
De naam heb ik met een kalligrafische stift geschreven.

Groetjes en goed weekend!

20 opmerkingen:

gré zei

whoooow wat een werk heb je er weer van gemaakt
maar wel heel leuk

groetjes gré

Irene zei

Wat een heerlijk vrolijke creatie, wat zullen ze geglunderd hebben Aleida - en de klasgenoten niet minder!!!!

Liefs, Irene

Karin zei

Dat ziet er super uit!
Gr. Karin

corryskaart zei

hoi aleida
wat een vreselijk vrolijke tractatie's heb je ervan gemaakt,en heel graag zou ik het patroontje van de draak willen hebben want komende maand is mijn kleinzoon jarig en ga dus tracteren op school en vind dit wel heel erg stoer!
groetjes van corry

Tinie zei

Wat ziet dat er feestelijk uit!! Zelf vind ik de eigen gemaakte traktaties altijd super gaaf, dan zomaar een zakje met snoep volstoppen.

Groetjes Tinie

Summer-design zei

Wow Aleida, wat een werk heb je ervan gemaakt...gaaf hoor!

Gr, Wietske

Annemarie en Merit zei

wat een ontzettend vrolijke en fleurige creatie's een heel werk maar het ziet er fantastisch uit!!!

liefs annemarie en merit

jolanda zei

prachtige creaties

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

zoooooo jij bent lekker bezig geweest, super gave traktaties heb je gemaakt.

groetjes jolande

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kindertraktaties heb je gemaakt Aleida, ze zien er helemaal super uit. Top.
Liefs van Anita

Marjan zei

Oh wat leuk! Dat heb je goed voor elkaar gebokst, zullen zij ook vast vinden! Mooie draak!

Riet zei

Wat heb je dit geweldig gemaakt Aleida.

Liefs Riet.

krea2day Cynthia zei

Dat ziet er allemaal geweldig uit, best een werk om zoveel tractaties te maken.Echt heel leuk gedaan allemaal.

Groetjes Cynthia.

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Tjeetje Aleida,
Toen ik dat kleine fotootje in mijn sidebar zag staan dacht ik: "wat ziet dat er vrolijk uit en wat is het eigenlijk". Dus snel maar even op je blog komen kijken.
Wat een werk heb je ervan gemaakt en wat leuk om zo uit te delen.
Hoop dat het gewaardeerd werd.
Die draak is ook super getekend en leuk verwerkt.
Gezellige groetjes maar weer van Lida

Jolanda Cuper zei

Zo dat ziet er gezellig uit!
Gefeliciteerd met je neefjes!
Groetjes Jolanda.

Bep zei

Hoi Aleida,

Wat een prachtige tractaties heb je gemaakt toch wel handig z'n creatieve tante daar zullen ze best blij mee zijn geweest.

Gr...Bep

Femmy zei

geweldig Aleida!
groetjes Femmy

Rosina zei

Geweldige mooi tractactaties heb je gemaakt voor je neefjes Aleida.....ziet er heel feestelijk uit.....knap gedaan en je heb er dan wel eer van...
groetjes Rosina

martina's kaartjes zei

een heel erg mooie creatie, daar zal hij wel graag mee uitpakken ! top
grtjs, martina
x

Hanke zei

Wat leuk weer Aleid!!!!