zaterdag 24 november 2012

Snelle kerstkaart

Deze simpele kerstkaart is gemaakt met papier van het Kruidvat. De kerstbal is een stikker en komt ook uit de winkel. Alleen de hulstblaadjes heb ik "zelf" gemaakt met een stans van Crealies.

Een paar dagen geleden deed Studio Light een oproep voor een designteam. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb gereageerd. Nu mag ik een "proeve van bekwaamheid" afleggen, ik heb een pakket gekregen met spullen waar ik iets van moet maken. Nadat ze van alle gegadigden de creaties binnen hebben, gaan ze hun definitieve team samenstellen. Ik ben heel benieuwd, het zou me heel leuk lijken. De laatste jaren hebben ze hun assortiment behoorlijk opgefrist en uitgebreid. Ze hebben zelfs clearstamps!
Ik wil natuurlijk mijn beste beentje voorzetten, dus het kost veel tijd. En er moeten natuurlijk een paar surprises geknutseld worden, dus helaas even wat minder blog-time!

Ik wens jullie een goed weekend!


18 opmerkingen:

Frosien zei

Wat leuk Aleida dat je meedoet, je kaarten zijn altijd best wel mooi. Ik ben benieuwd ik wens je veel succes met de surprises maken en deze kaart valt bij mij wel goed in de smaak. Groetjes frosien

Irene zei

Snel en leuk, meer wil je toch niet in deze drukke tijd? Wat spannend Aleida.succes met knutselen en ik ga voor je duimen!!!!

xx Irene

Erica ♥ zei

Mooie snelle kaart hoor.
En succes met je kaartjes maken en
surprises, je hebt het er maar
druk mee.

Een fijn en gezellig weekend, Erica ☼

Elly zei

In deze tijd heb je meestal ook wel genoeg te doen,dan is een "snelle kaart" wel handig en deze is ook nog leuk geworden!
Succes met je proef van bekwaamheid,gaat je vast wel lukken.

Groetjes Elly

Summer-design zei

Wens je veel succes en je kaartje is heel leuk geworden!

Gr, Wietske

Anita Meijer zei

Oh wat spannend Aleida, super dat je je opgegeven hebt, ben heel benieuwd wat je voor ze gaat maken, ik hoop echt dat je in het designteam mag plaatsnemen. Leuk. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt. Super.
Liefs van Anita

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Snel kan ook leuk zijn Aleida.
Vooral je kerstbal springt eruit.
Gezellige zondag. Doeg Lida

Bea zei

Leuk dat je een gooi mag doen naar het DT schap bij Studio Light, maar dat zal je vast wel lukken, want je maakt prachtige dingen...

veel succes, groetjes Bea.

gré zei

hoi hoi leuk kaartje
en suc6 bij studio light


groetjes gré

Tinie zei

Ik vind hem helemaal geweldig, prachtige kaart!!!

Groetjes Tinie

Rosina zei

Maar je snelle kaartje is wel leuk hoor Aleida.....en spannend allemaal om examen te doen om in het DT te komen ....heel veel suc6 in ieder geval daarmee en met de suprises maken natuurlijk
groetjes Rosina

Marjan zei

Simpel is mooi, helemaal geslaagd! Succes met je DT call! En ook met je surprises, ja dat kost allemaal veel tijd.

Riet zei

Wat een prachtige kaart Aleida.


Liefs Riet.

Bep zei

Hoi Aleida,

Dat zal jou wel lukken om DT schap bij Studio Light te krijgen, wens je in ieder geval veel succes.
En je snelle kaartje zier er ook weer super uit.

Gr...Bep

Anneke zei

Leuke kerstkaart! En wat een mooie doosjes heb je verleden week gemaakt :) Groetjes Anneke

Femmy zei

Schitterend Aleida!
groetjes Femmy

Terri zei

Great Christmas card!
Hugs,
Terri

Anoniem zei

aha nu snap ik eigenlijk pas wat je hier schrijft over die studio light.
Effin, de kerstkaarten heb ik geschreven.

Groet Catrien