zaterdag 28 september 2013

Winterse hanger


De achter- en voorkant van een winterse hanger die ik gemaakt heb met een CD, een kerstbal en twee vogelhuisjes. Ik laat hier alleen een paar foto's zien. Als je wilt weten hoe ik de hanger gemaakt heb, klik dan hier. Dan kom je op het blog Creatief met Studio Light, waarvan ik een Design Team member ben. De hanger is ook naar Studio Light, voor promotie doeleinden. Gelukkig vonden ze hem heel mooi geworden!
Ik vind hem ook leuk, dus ik denk dat er nog wel een tweede volgt. ;-)






groetjes,

13 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Wat een prachtige hanger, supermooi gemaakt..fijn weekend, liefs van Ans

Karin zei

Wat ontzettend leuk Aleida!
gr. Karin

jolanda zei

heel leuk gedaan

gré zei

heel leuk gedaan

groetjes gré

Wilma zei

Hallo Aleida,
Wat een MOOIE creatie heb je gemaakt als voorbeeld voor Studio Light.
Fijne ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma ☺☺☺

Irene zei

Hoe kom je er op Aleida, ik vind het enig!!!!!

xx Irene

Tinie zei

Wat ontzettend gaaf is dat zeg, super mooie creatie!!!

Groetjes Tinie

Tutti haakt en zo zei

Leuk gedaan!

corryskaart zei

hoi aleida
een pracht van een winterse hanger en zo leuk met de verschillende vormen onder elkaar!
groetjes van corry

Margo zei

Hoi Aleida,
wat een supermooie hanger ! Ik vind het ook een heel origineel idee !
LIefs
Margo

Mar Knutsel zei

Wat een leuke creatie's heb je gemaakt.

Groetjes Marian

Antoinette Voorn zei

Gave hangers voor de kerst!! ao lief dat vogelhuisje er bij!

Karin Heiloo zei

Mooi hoor, z'n hanger!!!
Heel leuk idee :))

Groetjes Karin