dinsdag 24 september 2013

Zwoele Zoenlippen Zwap


De Nederlandse Swappers hebben weer iets leuks bedacht! Een lippenbalsem-swap, om lekkere zwoele zoenlippen te krijgen en te houden in de strenge winter die we tegemoet gaan  ;-)

Ik ben gelinkt aan Tuttihaakt, die gewoon Yvonne heet. Maar ze haakt wel, ze maakt hele mooie dingen.

Naast de mooi verpakte lipbalsem, heeft ze me ook nog een mini-portemonneetje gestuurd. Vinden jullie hem niet schattig? De opdracht was om 2 lintjes, 1 kantje en een label mee te sturen. Ik weet nog steeds niet hoe ze die mooie label gemaakt heeft, maar hij ziet er schitterend uit. Bedankt Yvonne en Swapmusketiers!

En dan willen jullie natuurlijk ook weten wat ik aan Yvonne gestuurd heb:

Ik heb zelf organza zakjes genaaid van de lussen van vitrage. Die heb ik van het gordijn geknipt, de onderkant dichtgenaaid en aan de bovenkant een tunnel gemaakt waar een lintje door kan. De lipbalsem is van The Body Shop en daar kreeg ik een monstertje bodyscrub van dezelfde lijn kado. Dat kadootje heb ik maar doorgegeven, dat zit dus in het tweede zakje. Yvonne vroeg op haar blog om kleine zwarte knoopjes. Ik heb de kleinste uit mijn knopendoos gehaald. Verder wat stansjes en twee zelfgemaakte bloemen.

Yvonne heeft het inmiddels gekregen en zij is er blij mee. Een geslaagde swap!

groetjes,

8 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Wat een leuke swap en wat heb je mooie spulletjes gekregen en verstuurd, leuk die zakjes, kunnen je gordijnen nu nog wel hangen ?? Liefs van Ans

Tutti haakt en zo zei

Gelukkig vind je het een geslaagde swap, ik ben het er helemaal mee eens;-)
Dankjewel voor het moois, en de knoopjes komen heel goed van pas. Maar de rest is ook leuk!

Antoinette Voorn zei

Wat een gave swap joh! echt allemaal leuke dingetjes!

Thea zei

Wat leuk Aleida! En zulke leuke spulletjes, met name de haakwerkjes! Ik heb de dames van de ned swappers ontmoet in Zwolle, ik zal me ook eens aanmelden op de site en misschien doe ik ook wel een keer mee.

Groetjes Thea

gré zei

heel erg leuk
van beiden is tie schattig

groetjes gré

corryskaart zei

hoi aleida
nou jullie hebben elkaar reuze verrast met al dat prachtige spul,was jammer dat ik zelf niet mee kon swappen:-(( maar misschien de volgende keer wel,hifi
groetjes van corry

emsiescreaties zei

Leuk idee dat swappen, waar kan ik meer info vinden....

liszha zei

Wat hebben jullie elkaar verwend met mooie spulletjes. Kan je de winter in met zwoele zoenlippen! Dat wordt wat!