zondag 23 februari 2014

DCL / EHI-scapkaarten


De Dutch Card Lovers vragen een lintje en knopen. Daar kan ik met deze kaart wel aan voldoen. Weliswaar met een heel klein organza lintje, maar een lintje is een lintje, nietwaar? De knopen zijn in bloemvorm en bij wijze van hartje heb ik een draadje door de gaatjes geknoopt.
Het mooie papier zat eens als bijlage in de FLOW. En omdat ik niet de juiste kleur inkt heb, is de rand "beinkt" met een gewone stift. Geeft hetzelfde effect.

En met deze kaart wil ik graag meedoen met Een Hoop Inspiratie, waar ze een kaart vragen zonder tekst.
En er is hier in geen velden of wegen een tekst te bekennen.
Ik heb gebruik gemaakt van verschillende stansjes. De vlinder is uit een stofje geknipt.

Ook doe ik graag mee aan de Kaartjes inspiratie challenge

En om de serie compleet te maken is dit het derde kaartje.

En wat zijn wij trots op onze schaatsers! Ze hebben het heel goed gedaan.

groetjes,

17 opmerkingen:

Rosina zei

Dat zijn weer 3 prachtige kaartjes Aleida...mooi gecombineerd allemaal...ik vind die rozetten echt de blikvangers...

groetjes en nog een fijne zondag...
Rosina


Diny zei

Drie leuke kaartje heb je weer gemaakt Aleida!

Groetjes en een fijne zondag nog,
Diny

Irene zei

Super leuke kaarten Aleida en alle opdrachten meer dan voldaan! Ja het was een groot feest met onze schaatsers, echt genieten en glimmen van trots!!!

xx Irene

Erica ♥ zei

Wat een prachtige serie van kaartjes, ik vind ze allemaal heel
erg mooi, en ook leuk dat je meedoet bij EHI ☺

Een fijne zondag nog met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Margo zei

Superleuke kaartjes zeg !
Jij ben lekker productief bezig geweest !
Liefs
Margo

Karin zei

Wat een leuke kaartjes Aleida!
Gr. Karin

corryskaart zei

zo dit zijn drie hele leuke frisse kaarten en dat zonder afbeelding en tekst,heel knap gemaakt!
groetjes corry

Antoinette Voorn zei

Mooie kaarten zjjn het geworden met de rozetten en heeft weinig meer nodig ik vind ze top!

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Wat heb je een mooie serie kaartjes gemaakt, ik vind de rozetten kaarten erg leuk..de details op je kaartjes zijn top, liefs Ans

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaarten Aleida, ik vind ze alledrie supermooi, top.
Liefs van Anita

Margot zei

prachtige serie kaarten! bedankt voor het meedoen met de DCL!

Marjan zei

Een mooie serie kaarten, erg leuk die rozetten! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

gré zei

hele leuke kaartjes

groetjes gré

Wil Frutsel zei

Prachtige scrapserie, leuk dat je mee doet bij EHI.
gr Wilma

miriam zei

wat een leuke kaartjes alle drie
bedankt voor je deelname aan DCL
gr miriam

Rosalien Zwackhalen zei

Leuke creaties heb je gemaakt. :)Bedankt voor het meedoen met de DCL.

anja curvers zei

Mooie kaartjes hoor gaaf gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.