maandag 10 februari 2014

Rood met roze

Eigenlijk is het meer bordeaux met roze.  Het hart is gestanst uit cardboard, daarna wit geverfd met gesso en toen bestempeld met een leuk stempeltje van Studio Light. Verder heb ik allerlei frutsels uit de kast gehaald.
Ik maak in januari/februari altijd een stapeltje van dit soort kaarten. De rest van het jaar kan ik ze dan naar familie sturen op hun huwelijksdag.

Straks lekker weer schaatsen kijken. De Olympische Spelen zijn nog maar twee dagen oud en "wij" hebben al 4 medailles! Duimen dat er straks nog wat bij komt!

groetjes,

9 opmerkingen:

Frosien zei

Leuke kaart Aleida, al helemaal in de Valentijns sfeer, leuk afgewerkt, groetjes Frosien

corryskaart zei

hoi aleida
ziet er prachtig uit en zeker in deze kleurencombi!
groetjes corry

Erica ♥ zei

die ziet er heel leuk uit, en weer
zo'n mooi model kaart ☺

Een hele fijne nieuwe week met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Rosina zei

Heel leuk kaartje Aleida...mooi dat grote hart en ook de bloemen zijn een prachtig detail...

groetjes Rosina

Marjan zei

Supermooi is je kaart, ik ben dol op roze rood!

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Je kaartje ziet er prachtig uit, mooie kleuren..top..liefs Ans

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Aleida....dat hart heb je wel mooi gedaan zeg....veel werk aan gehad!
En onze schaatsers.....wauw....die hebben het weer goed gedaan!!

Groetjes Diny

Irene zei

Schitterende kaart Aleida en je wens is verhoord.....weer 1,2 en 3, dat is me toch genieten van die kanjers!!!!

xx Irene

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Aleida, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita