zaterdag 15 maart 2014

Kerstpoesjes

Voor maart staat de teller al op 10 kerstkaarten, dus ik ben mooi op schema. Ik zal ze hier echt niet allemaal tonen hoor, anders wordt het een beetje saai. Maar deze serie van kerstpoesjes vind ik erg leuk geworden.

De sterren zijn geknipt uit glitterpapier, mijn hele tafel ligt er onder. En volgens mijn dochter heb ik het zelfs in mijn haar!


Het papier is van verschillende merken, de plaatjes zijn van Marilyne Cazenave.

Jammer dat het mooie weer over is, nu weer "gewoon" weer.

Groetjes,

13 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige kaartjes en wat fijn dat het begin van de kerstkaartjes er al is

corryskaart zei

toch heerlijk om al aan die gezellige kaarten te werken voor kerst, deze zien er erg lief en leuk uit
groetjes corry

Karin zei

Prachtige kaartjes hoor!
Fijn weekend, gr. Karin

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Wat zijn ze leuk je kerstkaartjes, 3 hele mooie met de poesjes, ik heb er ook al 11 klaar, lekker toch..?? liefs Ans

Irene zei

Snoezige poesjes Aleida en je hebt al het dubbele van mijn kerstkaartjes maar ik geef de moed niet op en blijf het proberen. Leuk al die glitters, net zo'n troep als dat Frantage dus hihihi!!

xx Irene

Marjanne zei

wat een schattige poezenkerstkaartjes! knap hoor, ik kan buiten het seizoen geen kerstkaartjes maken...

Rosina zei

Weer een hele mooie serie kertkaartjes Aleida....hele lieve plaatjes van die poesjes...

groetjes
Rosina

Bea zei

Leuk kerstkaartje Aleidea, grappig zo met die poesjes...

groetjes Bea.

Christa zei

super lief zeg!! xx christa

gré zei

heel leuk aleida
schattige poezenkaartjes

groetjes gré

Diny zei

Je hebt een mooie serie kerstpoezenkaartjes....wat een woord he.....gemaakt Aleida!Als je naar die koppies kijkt....dan smelt je toch?

groetjes Diny

Anita Meijer zei

Wat een superschattige en prachtige kaartjes Aleida, heel mooi.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Ja zo handig om ze al op voorraad te hebben, ze zijn erg leuk ☺
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}