vrijdag 8 oktober 2010

Goede reis!



 Deze kaartjes heb ik gemaakt voor mijn moeder en mijn zus. Zondag stappen ze in het vliegtuig en maandag komen ze aan in Sydney. Ze gaan naar mijn broer en schoonzus met hun kinderen. Ik heb dus wat vrolijke kleurtjes uitgezocht, want in Australië is het lente, zij gaan richting zomer.

Het tweede kaartje is voor mijn moeder: het is een knipvel van Marianne Design, maar het lijkt net echt, omdat mijn moeders moeder Jonker heet en wij nog oude ansichtkaarten hebben die zij als jong meisje ontvangen heeft. Die zien er net zo uit. Ik had ze los geknipt en de bovenkant met foam wat verhoogd, zodat het net echt leek. De afdrukjes heb ik met mijn Prisma's gekleurd. De afdrukjes heb ik een keer gekocht, ik weet niet meer welk merk het is.















Jolande heeft een tutorial kantjes haken op haar blog.Ik heb vanmiddag dus ijverig zitten haken, tot ik zere armen kreeg. Maar ik vind het heel leuk geworden. Ik weet nog niet wat ik er van ga maken, Jolande had het gemaakt als deksel van een doosje. Dat lijkt me ook wel leuk. Morgen maar eens een variatie maken, die heeft Jolande er ook bij gezet.
groetjes,

4 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik vind je kaarten schitterend.
En je gehaakte rand is heel mooi, leuk zo met het gemeleerde katoen, vind ik een heel leuk idee, ga ik ook eens doen.

groetjes jolande

Hetty zei

Wat een schitterende kaartjes heb je
gemaakt daar zullen ze zeker heel blij
mee zijn. En je gehaakte randje is
wel heel erg mooi

gr hetty

Marga zei

Wist gelijk dat ze naar Australië gingen.
Wat een prachtige kaartjes!
Liefs Penilla

Thea zei

Hoi Aleida,
Leuke kaartjes heb je gemaakt en je gehaakte randje is ook super gelukt!
Groetjes Thea