maandag 19 mei 2014

kerstkaarten


Misschien is het jullie al opgevallen: ik ben bezig mijn "oude" spullen op te maken. Mijn knutselkast puilt uit, vol met spulletjes die ik gekocht, gekregen of bewaard heb met het doel er ooit iets van te maken. Maar "ooit" is geen datum in je agenda, dus als je er zelf niet aan begint, wordt het nooit wat. De stapel papier slinkt nog niet, de stapel knipvellen ook niet. De doos met "altijd handig" is nog steeds niet leeg.


Dus ga ik gewoon door. Ik heb mij voorgenomen geen nieuwe spullen meer te kopen, alleen stansjes en basis benodigdheden. Deze knipvellen zijn van Marilyne Cazenave, getekend voor Studio Light. Ik vind ze schitterend, deze serie ondeugende hondjes en poesjes.


Op deze kaart zie je een van mijn laatste aankopen: de dennentakjesstans van MTF. De andere stansjes zijn van MD. Het papier is van verschillende bedrijven.


De randpons is van Crealies en alle stempels zijn van Studio Light.

Zo, hier moeten jullie het de hele week mee doen. Ik zit lekker buiten!
groetjes,

14 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

leuke kerstkaarten heb je gemaakt.
groot gelijk dat je lekker naar buiten gaat, vandaag werk ik nog en dan ben ik 3 dagen vrij, ze geven morgen 27 graden op.

groetjes jolande

Cora Schram zei

Hè, ik ben dus niet de enige die dat zich voorgenomen heeft om eerst de oude spullen op te maken. Niet dat het echt helpt, want de voorraad papier en knipvellen krimpt niet echt heel hard.
Ik moet zeggen het zijn leuke kaarten geworden, een goede combinatie van oud en nieuw met elkaar gebruiken.

Groetjes Cora

Bea zei

Leuke kerstkaarten heb je gefreubeld met je oude spulletjes Aleida, is een goed idee hoor om het oude eerst op te maken....

groetjes Bea.

Marjan zei

Mooie, warme kerstkaartjes Aleida! Wat een contrast hè, Kerst en dit weer? :) Geniet er maar lekker van, ik doe het ook.

Karin zei

Prachtige kaartjes Aleida!
Geniet lekker van het mooie weer.
gr. Karin

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Je -oude- spulletjes doen het nog prima, je hebt een prachtige serie kerstkaarten gemaakt, mooi gedaan en lekker voor de voorraad, geniet van 't mooie weer,liefs Ans

Diny zei

Een goed idee Aleida....ik ben er ook al een tijdje bezig met oude spulletjes op te maken.
Je kerstkaartjes zien er weer leuk uit!

Groetjes Diny

Rosina zei

Geweldig leuke kerstkaartjes Aleida....en ja ik denk dat we allemaal nog veel 'voorraad' hebben om kerstkaartjes te maken....

groetjes Rosina

Antoinette Voorn zei

erg leuke en vrolijke kerstkaaren prachtig uitgewerkt. Zo zie je maar wat je al niet met restjes kan doen!

jolanda zei

lieve kaartjes

Anita Meijer zei

Ik probeer dat momenteel ook, eerst alles opmaken en niet meer bij kopen, soms heel moeilijk als ik weer schitterend papier zie maar probeer het wel. Je kerstkaartjes zij zo prachtig stuk voor stuk Aleida, heel mooi.
Liefs van Anita

gré zei

heel leuk de kaartjes
en ja wat je schrijft heb ik ook al zo vaak gezegd ik koop niks meer hahaha nou ik ben niet sterk genoeg

groetjes gré

Janny's Cards Creations zei

Kerstkaarten!!:-) Ze zijn in ieder geval erg leuk en mooi om te zien en jij ben op tijd klaar. groetjes Janny

Yvonne zei

Hoi.

Hier nog een die eerst kijkt wat ik nog heb.

Grtjes Yvonne