vrijdag 6 mei 2011

Hart onder de riem steken,

opbeuren, bemoedigen, beetje aandacht geven, je kunt er heel wat woorden voor bedenken. In het kaartje komt een theezakje. Helaas heb ik de binnenkant niet op de foto gezet. Ik vind het plaatje een schatje, zij zat met 2 vriendinnetjes in het Hobbyjournaal. De tekst komt van internet, het papier is weer DCWV en de gele bloemetjes heb ik een keer gewonnen. De witte bloemetjes zijn natuurlijk van de Xenos. De label is uitgesneden met een nestie.

Hier is het schitterend weer, de was hangt al buiten te wapperen! Nu de ramen weer open staan, hoor ik aan de andere kant van het kanaal de koekoek roepen. De merels doen hun uiterste best en ik meende ook het gerikketik van een specht te horen. De kinderen spelen weer in het speeltuintje achter onze tuin, het lijkt wel zomer! Ik ga ook lekker naar buiten!
Groetjes,

14 opmerkingen:

Lia zei

Je hebt een hele leuke kaart gemaakt, lief plaatje,

groetjes Lia

martina's kaartjes zei

mooie kaart ,zeker geslaagd,
groetjes, martina
x

Marianne Reijgersberg zei

Wat een lief kaartje met een lief plaatje is dit geworden. Heel leuke tekst erbij.
Groetjes Marianne

miriam zei

Wat een lief kaartje mooi hoor

gr miriam

Tinie zei

Het is echt een heel lief kaartje geworden!!

Groetjes Tinie

Unknown zei

leuk kaartje!!

groetjes Betina

Irene zei

Een heel lief en gezellig kaartje Aleida.

Zonnig weekend, Irene

Thea zei

Leuke kaart Aleida, leuk zijn de plaatjes die deze keer in het HJ zaten. Blijft toch een leuk krantje. Wat betreft die specht, zou heel goed kunnen wij missen hem al een paar dagen. We hadden hem wekenlang achter ons huis in een hoge boom maar horen hem al een tijdje niet meer. Doe hem de groeten :-)

Fijn weekend, lekker genieten!
Groetjes Thea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leukerd, heel lief kaartje.

groetjes jolande

Hetty zei

``wat een prachtig kaartje

gr hetty

Het zonnetje in huis zei

Hallo Aleida,

het is zalig weer hé, geniet van alles en elkaar!

Je hebt een prachtige kaart neergezet hier!

groetjes, Jaimie

Marjan zei

Ontzettend schattig kaartje!
Ja, het weer is hier beter dan wij hadden in Griekenland!

Groetjes, Marjan

Janny's Cards Creations zei

Ja, het is nu kiezen. Binnen kaarten maken of achter de computer of lekker naar buiten met dit mooie weer. Om die reden heb ik buiten in de tuin stempeltjes in zitten kleuren. Komt vanzelf weer van pas. Ik vind je kaartje overigens erg leuk geworden. Het is een lievertje. Groetjes Janny

creanja zei

wat een lief kaartje weer!

lekker fris he de was buiten drogen! ik waan me ook in de zomer! ik leef graag buiten, soms strijk ik ook buiten en jij? gr anja