maandag 22 april 2013

3D shapeforming - 4

Dit wordt de laatste post met foto's van de bloemen. Woensdag  komt de uitslag van de candy. En daarna ga ik weer iets anders laten zien.

Dit doosje is weer van Boekenvoordeel. De deksel heb ik roze geverfd, de onderkant is met parelmoerverf gedaan. Daarop heb ik gestempeld met de kleine stempeltjes van Studio Light.
Langs de kant van dit doosje heb ik lint geplakt waarop strikjes genaaid zijn. Bovenop zit een kralenketting. Ik zie net dat er een stukje los zit.

Groetjes,

17 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi,
Wat heb je weer een mooi doosje gemaakt met de grote nostalgische roos er op. Ziet er ook weer heel mooi uit.
Leuk gedaan. Wat een inspiratie allemaal.
Groetjes Saskia

Lia zei

Prachtig doosje heb je gemaakt,
groetjes Lia

Bea zei

Prachtig doosje Aleida met een hele mooie bloem...

groetjes Bea.

Marjan zei

Nou, jij kunt wel even uit de voeten met cadeaudoosjes! Ook deze is een plaatje!

De Creakeet van Peet zei

Van mij mag je echt wel doorgaan met de bloemen, ik vind ze prachtig..knuf peet

gré zei

het is heel erg leuk weer gedaan hoor

groetjes gré

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Leuk doosje is dit weer, super met de mooie bloem en...voor het parelsnoer plakken, gebruik ik Perga Glue, dat werkt super en..geen vlekken..liefs van Ans

corryskaart zei

hoi aleida
wat ziet dit doosje er weer schitterend uit met die prachtige bloem als blikvanger!
groetjes
corry

Riet zei

Wat een prachtig doosje.

Liefs Riet.

Rosina zei

Weer een heel mooi doosje Aleida...met weer een prachtige bloem er op....
groetjes Rosina

Christine zei

Prachtig Aleida!
Liefs
Christine

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Aleida, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Het zonnetje in huis zei

Hallo Aleida,

Wat zie ik hier toffe en unieke creaties staan, leuk gedaan allemaal zo !

Groetjes, Jaimie

Bep zei

Hoi Aleida,

Wat heb je weer een schitterend doosje gemaakt met die prachtige bloemen.

Gr...Bep

Femmy zei

Prachtig Aleida!
groetjes Femmy

Wendy Koorevaar zei

Wat een schattige doosjes Aleida, prachtig gemaakt. De bloem is ook schitterend.

Liefs,
wendy

martina's kaartjes zei

wat een mooi, romantisch doosje !
grtjs, martina
x