woensdag 22 juni 2011

Woensdag met een gouden randje

Bij het Kleuren-kaartenteam van Martina reageerde ik vorige week als eerste op haar oproep. Daarom mocht ik voor deze week de kleur kiezen. Veel kleuren zijn de afgelopen 21 weken al voorbijgekomen, maar mijn favoriete nog niet. GOUD! Ik maak veel Kerstkaarten (zo'n 100 per jaar) en gebruik dus vaak goud. Deze gouden kaart heb ik apart voor vandaag gemaakt. Een dubbele ster van goudkarton. (de binnenkant zie je helaas niet op de foto)  Daarop een ster van matgoud karton. De kleine blaadjes heb ik geborduurd, de besjes zijn strass-steentjes. Het borduurpatroontje komt uit een agenda die ik een keer op de KKD gekocht heb. Verder de hulstblaadjes geponst met een snijmal van Crealies en de kerstrozen in glansgoud met de stans van Marianne Design. Gouden splitpen er in en hij is klaar! Als mal voor de binnenste ster heb ik een bonbondoosje van de supermarkt met de meest bekende filiaalleider gebruikt. Nooit zomaar iets weggooien, toch?

Als jullie meer gouden kaarten willen zien, ga dan naar Martina's kaartjes. Ik ben heel benieuwd hoe de andere dames het gedaan hebben!

31 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

neen inderdaad, wij gooien niks weg hihihi ! erg mooi gedaan hoor ! bedankt voor je keuze en je deelname en tot de volgende
groetjes, martina
x

Thea zei

Hoi Aleida,

Leuke kerstkaart! Je kunt beter maar op tijd beginnen, maar ik doe het wel selectief. Niet iedereen krijgt van mij een eigen gemaakte.

Groetjes Thea

Marjan zei

Van mij ook niet, het is best veel werk en ik krijg er dan snel geneog van. Maar dit is een mooie, Aleida en erg leuk dat jij de kleur mocht kiezen!

Groetjes, Marjan

hennie zei

Dank voor je keuze Aleida, ik heb zo genoten van deze opdracht.
Ook ik heb een gouden label gestanst uit een verpakking.
Jij hebt dit heel erg mooi gedaan!
Het is een prachtige gouden kaart hoor. Verrassende details.
Ook gefeliciteerd met het slagen van je dochter.
Golden Greetings hennie.

Lia zei

Je hebt een hele mooie gouden kerstkaart gemaakt,

groetjes Lia

Hetty zei

Wauuuw wat een super gave kerstkaart
heb je gemaakt echt een toppie

gr hetty

Anneke. zei

Prachtige,Aleida! Goeie keuze.
Groetjes Anneke.

gré zei

een mooie gouden kerstster heb je er van gemaakt
groetjes gré

Hilde Suykerbuyk zei

slim hoor om er een kerstkaart van te maken heb je er alvast eentje!
hij is erg leuk!
gr, hilde

Irene zei

Heel erg mooi Aleida!!!!

Irene

SandraR zei

Mooie kerstkaart! Heel vrolijk en lekker goud.
Nog van harte met je dochter!

Groetjes, Sandra

De Creakeet van Peet zei

Hij is ontzettend leuk geworden meid en goud..hoort toch bij de kerst?...liefs peet

Charlotte zei

Mooie kaart Aleida!
Kerstkaarten zijn uiterst geschikt voor goud te gebruiken, dat maakt het toch net iets feestelijker.
Wauw, 100 kaartjes per jaar, en ik zit al te zwoegen en zweten met mijn 50 kerstkaarten ;)
Groetjes,
Charlotte

corryskaart zei

hoy aleida
wat een pracht van een gouden kaart en zeker speciaal voor kerst!
groetjes van corry

miriam zei

Leuke kaart met een mooie vorm

gr miriam

Jolanda zei

Mooi,mooi die randen en de bloem,super!

Elly zei

Leuk hoor,goud maakt kerst feestelijk!
Ik maak niet voor iedereen een kerstkaartje,alleen voor diegene die het echt waarderen!

Groetjes Elly

Diana zei

mooie gouden kerstkaart

groet diana

creanja zei

ik bewaar ook de gekste dingen je weet nooit he, ik krijg wel altijd reaties van het thuisfront zo van ;je kan toch niet alles bewaren...

het is een erg mooi kaartje geworden zo!

Babette zei

vind het ook leuk iedereen een eigen gemaakt kaartje te sturen maar meestal wordt het een selectief groepje omdat ik nooit op tijd begin.
Je gouden kerstkaart is erg mooi geworden.
Groetjes Babette

PIKO hobbyblog zei

Een hele leuke kerstkaart is dit geworden. Verder heb je een hele leuke kleur gekozen.
Groetjes,
Pia

Mariken zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt!
Gr-jes Mariken.

Christine zei

Mooie kerstkaart en ook de vorm volledig in de kerstsfeer!
Liefs
Christine

Margo zei

Hij is prachtig Aleida !
Heel tof in die stervorm !
Liefs
Margo

Marianne Reijgersberg zei

Hij is erg mooi geworden. Mooie bloem en gaaf van vorm. Ik moet nog beginnen!
Groetjes Marianne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, mooi bofduurwerk en heel mooie bloem.

groetjes jolande

Anoniem zei

Een leuke kerstkaart, amaai 100 per jaar dat is ook heel wat, daar kan je maar best vroeg genoeg mee beginnen.
grtjes
Christa

Het zonnetje in huis zei

Hallo Aleida,

leuk ség zo een kerstster, en zo mooi geborduurd ook nog erbij!

groetjes, Jaimie

Sofie V zei

Wat een leuke stervormige kaart heb je daar gemaakt Aleida! Ziet er super uit!

Groetjes Sofieke

Liv Herremans zei

Haha, hamsteren is dé oplossing. En je zal zien, als je iets wegsmijt heb je het de dag nadien nodig...

Jouw kaartje is echt leuk en geeft me weeral inspiratie om zelf eens iets uit te proberen :)

groetjes
Liv

Riet zei

Wat mooi gemaakt Aleida.

Liefs Riet.