dinsdag 16 oktober 2012

melkpakdoosjes

Ik had nog een paar miniflesjes douchegel liggen en daar heb ik doosjes voor gemaakt. Het basispatroon staat in mijn zijbalk. Voor deze flesjes heb ik het patroon wat aangepast: ze zijn wat smaller geworden. Het mooie en stevige papier is van de Action. Het raampje is gemaakt met mica. Het vlindertje is een stansje van Joy! Craft, de bloemetjes van verschillende winkels.  Het blaadje en sterretjes zijn van de Xenos.

Nog wat geld er in en ik ben weer klaar voor de eerstkomende verjaardagen!
groetjes,

17 opmerkingen:

jolanda zei

ziet er prachtig uit

gré zei

leuk en handig

groetjes gré

corryskaart zei

hoi aleida
wat heb je dat leuk gemaakt en zo kan je prachtige cadeautjes weggeven,heel erg leuk!!
groetjes van corry

Tinie zei

Heel erg mooi, super idee!!!

Groetjes Tinie

Bep zei

Hoi Aleida,

Wat een leuke kado's heb je gemaakt is leuker geven dan alleen maar ingepakt vind je niet.

Gr...Bep

Christine zei

Dit is pas een mooie verpakking! Knap gedaan!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat prachtige gemaakt Aleida.


Liefs Riet.

Margo zei

Superleuk Aleida !
Liefs
Margo

Irene zei

Ze zijn enig Aleida!!

xx Irene

Elly zei

Heel erg mooi geworden,leuk om het zo weg te geven!

Groetjes Elly

Rosina zei

Wat een leuke doosjes heb je gemaakt Aleida....daar kan je echt mee aankomen op een verjaardag....
groetjes Rosina

Jolanda Cuper zei

Prachtig wat een super leuke doosjes!
Groetjes Jolanda

Anoniem zei

Prachtig gemaakt!

Groetjes van Inge

Marjan zei

Ze zijn prachtig! Leuke cadeautjes!

PIKO hobbyblog zei

Dat is een leuk idee en ook nog goed gelukt ook jij kan weer wat verjaardagen vooruit.
Groetjes,
Pia

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Aleida,

Wat een gezellige pakjes heb je ervan gemaakt. Ik zou het leuk vinden om zoiets te krijgen. Niet iedereen ziet hoeveel werk je er soms aan gehad hebt. Daarom stuur ik alleen naar personen die dat waarderen een eigen gemaakte kerstkaart.
Gezellige groetjes en succes met je pakjes. Volgens mij vind jij dat erg leuk om te doen.
Lida

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat mooi zeg en wat een leuk idee!
Het zijn echt plaatjes geworden.

Groetjes,
Wendy