woensdag 3 oktober 2012

Gewonnen candy ontvangen!

Dit is de candy die ik gewonnen heb bij Corry. Mooi hè? Vandaag belde de postman aan en gaf me de enveloppe. Corry had het heel zorgvuldig verpakt.

Overbodig te zeggen dat ik er heel blij mee ben en hier snel mee aan het werk wil. Ik zal eens op internet kijken of iemand ook uitgestanste vogelkooitjes verkoopt of van die smalle bloemenmanden, die heb ik zelf helaas niet.
Er zitten ook een aantal bedels bij die geschikt zijn voor mannen, heel handig. De ideeën beginnen al te borrelen!

Groetjes van een happy Aleida!

6 opmerkingen:

Christine zei

Leuk om zo'n pakketje te krijgen! Proficiat en veel plezier ermee!
Liefs
Christine

Janny's Cards Creations zei

Gefeliciteerd. Je kan vooruit. Groetjes Janny

jolanda zei

gefeliciteerd

De Creakeet van Peet zei

als je die vogelkooi van tim holtz bedoelt met die vogel erbij mail me dan ff je adres..dan maak ik wat stanzen voor je...enne proficiat met je prijs meid...knuffies peet

Bep zei

Hoi Aleida,

gefeliciteerd met je gewonnen prijs heel erg leuk.

Gr...Bep

Anoniem zei

o het ziet er heel leuk uit. Ben benieuwd naar het resultaat.

groet Catrien