zondag 21 juli 2013

Restjes opmaken

Van de restjes van de kaarten uit de vorige blogpost heb ik nog drie kaarten gemaakt. Steeds met dezelfde lay out, maar met steeds andere combinaties.
Van de stukjes karton zijn steeds twee tegenover elkaar liggende hoekjes afgerond met een pons. Van de eerste twee kaarten komen de plaatjes ook uit het blok. Er zitten namenlijk ook 3 vellen in met uitdrukplaatjes.
De plaatjes van deze kaart heb ik ooit uit de FLOW geknipt. Ik vind dat ik deze kaart ook naar een man kan sturen.

Ik wens jullie een fijne zondag.

groetjes,

13 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Hahahah die restjes zijn goed van pas gekomen om deze vrolijke en mooie kaartjes te maken!!

Gr Antoinette

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Dat heb je mooi gedaan, leuk om de restjes op te maken, de vogeltjes uit de Flow herkende ik meteen, die heb ik ook..ergens..geniet van 't mooie weer, liefs van Ans

Janny's Cards Creations zei

Leuk gedaan zo gebruik je tenminste gelijk de restjes. Ik doe ze in een doos en daar komen ze amper uit. Overigens zijn het gezellige leuke kaarten geworden. Groetjes Janny

Bea zei

Leuke kaartjes Aleida, mooi om zo de restantjes papier op te kinnen maken.......

groetjes en nog een fijne zondag....Bea.

Lia zei

Leuke kaartjes en inderdaad kun je zo mooi je restantjes opmaken,
groetjes Lia

Marjan zei

Wat zijn ze leuk, vrolijk en lekker zomers!

Anita's Kaarten en Creaties zei

Mooie kaart Aleida, en ja je kunt met restjes zo mooi combineren hè!!
Groetjesssssssss

Anita Meijer zei

Ziet er weer prachtig uit Aleida, supermooi.
Liefs van Anita

De Creakeet van Peet zei

leuke manier om van je restjes af te komen zeg, erg leuk deze kaarten, knuf peet

PIKO hobbyblog zei

Je hebt hele leuke kaarten gemaakt van de restjes die je nog had!
Groetjes,
Pia

Tinie zei

Wat een productie, super zijn ze, ook geweldige details gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ik heb nog wat restjes en best een goed idee om ze zo te gebruiken Aleida. Je hebt er leuke kaartjes mee gemaakt. Die bovenste vind ik zo leuk.

Gezellige groetjes maar weer,,
Lida

Nathaly zei

Leuke kaarten Aleida. En goed dat je gebruik maakt van de restjes. Die lijken nooit op te raken. Nathaly