woensdag 1 mei 2013

Tijdschriftkaartjes

Deze kaartjes zijn gemaakt van het papier van Daphne's Diary. Vorig jaar heb ik het blad gekocht uit nieuwsgierigheid. Ik heb toen een aantal pagina's met mooie patroontjes aan de boven-, onder- en zijkanten uit het blad gescheurd. De randjes heb ik netjes rechtgesneden en toen op een kaart geplakt. De labeltjs zaten als bijlage bij het blad. Ik heb ze op de kaart geplakt met 3D-tape om wat diepte te krijgen. Toen nog wat versiering en klaar is Kees! Ik moet zeggen dat ik de kleuren nog steeds heel mooi vind, de plaatjes ook.
Ik wens jullie nog een prettige (vakantie-) week.
groetjes,

14 opmerkingen:

gré zei

wha haha op de valreep

super mooi aleida
lieve plaatjes

groetjes gré

Mieke zei

Ik ken het blad ook, mooi he.
Mooie kaarten heb je er mee gemaakt!

Irene zei

Ja echt leuk zijn ze Aleida. Ik ben ook aan de slag geweest met plaatjes en blaadjes uit een blad en vind er niks mis mee!!!!

xx Irene

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Wat een leuk idee, om weer papier uit het blad te gebruiken, het ziet er mooi uit..2 leuke kaarten..
Liefs van Ans

Unknown zei

Hele mooie kaarten weer hoor Aleida
Groetjes van,
Arja

corryskaart zei

hoi aleida
nou twee prachtige kaarten en erg leuk met die zogenaamde 'oude' plaatjes erop!
groetjes
corry

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt Aleida, ik vind het top gedaan zo.
Liefs van Anita

PIKO hobbyblog zei

Je hebt een paar prachtige kaarten gemaakt.
Groetjes,
Pia

Marjan zei

Ken het blad niet, maar je kaartjes zijn heel mooi met deze look!

Bea zei

Prachtig kaartje heb je uit dat blad gemaakt Aleida, leuk idee....

groetjes Bea.

Antoinette Voorn zei

Schitterende kaarten en wat een goed idee om het uit tijdschriften te halen... zal het onthouden!

Gr Antoinette

Marianne Reijgersberg zei

Goed bedacht en wat een mooi resultaat.
Zo zie je maar, wie wat bewaard heeft iets.
Je moet alleen niet vergeten, wat je allemaal hebt.
Groetjes Marianne

Tinie zei

Wat weer een bijzondere mooie kaarten, geweldig!!!

Groetjes Tinie

Rosina zei

Je kaartjes zijn schitterend geworden Aleida...heel mooi papier en die plaatjes zijn ook prachtig...

groetjes Rosina