zaterdag 10 mei 2014

Moederdag


Deze kaart heb ik voor mijn schoonmoeder gemaakt. Het papier is van DCWV, het plaatje van MD net als de stans en de letters.

Mijn moeder heb ik een andere kaart gestuurd, het is deze, mam. (Mijn moeder kijkt altijd even op mijn blog om te lezen hoe ik de kaart gemaakt heb)

Afgelopen week heb ik nog meer kaarten verstuurd, die komen later deze week.

Voor nu wens ik jullie een fijn moederdagsweekend, met helaas allemaal regen: motregen, slagregen en alles wat daar tussenin zit! Dat wordt dus niet gezellig in de tuin zitten.

groetjes,

9 opmerkingen:

Irene zei

Geen verrassingen dus voor je Mam als ze op je blog kijkt maar twee heel mooie kaarten Aleida!
Fijne dag morgen.

xx Irene

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je voor je schoonmoeder gemaakt Aleida, ook die voor je moeder is geweldig mooi.
Liefs van Anita

Marjanne zei

zo die moeders zijn weer verwend met mooie kaartjes!!

corryskaart zei

hoi aleida
nou je schoonmoeder boft maar met jou want je zal toch maar zo mooie kaart krijgen
groetjes corry

Antoinette Voorn zei

Mooi en prachtig plaatje , lieve kleurtjes en top kaartje!

Bea zei

Een prachtig kaartje heb je voor je schoonmoeder gemaakt Aleida, een toppertje....

groetjes Bea.

Thea zei

Twee mooie moederdagkaarten Aleida, het lijkt wel herfst maar heb nu ook wel weer zin om te knutselen dat lukt mij echt niet als het zonnetje lekker schijnt.

Fijn weekend!
Groetjes Thea

Marjan zei

Prachtige kaart voor je schoonmama! Mooi met de doily en de mooie stans!

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Ook deze moederdagkaart is erg mooi, leuk plaatje en mooie combi van mallen en papier..,
en die regen..wat een triest weer is het..alles is door en door nat, van mij mag het wel stoppen, liefs Ans