woensdag 12 mei 2010

Magic dots

Weer een kaartje gemaakt met de magic dots. Ik heb het pakket van Gonny gebruikt met de bloemen en parels uit de candy van Suze. Die lelie vind ik zo mooi! Het lintje komt uit het pakket van Annette's Creafarm, eigenlijk was alleen de lijm van mijzelf! Ik heb er nog geen tekst bij gezet, dat doe ik wel als ik hem verstuur....

O, en de wonderen zijn de wereld nog niet uit: wij hebben van onze provider een excuusbrief ontvangen, onze abonnementskosten worden voor een maand kwijtgescholden en we kregen irischeques ter compensatie! Als je dus nog een fatsoenlijke provider zoekt: inter.nl.net uit Nijmegen! De meeste providers zijn net politici: ze bieden nooit excuses aan, maar deze komt dus ruiterlijk uit voor hun fouten!

groetjes,

7 opmerkingen:

creanja zei

hoi Aleida, wat heb toch weer een schitterend kaartje gemaakt!

en wat een goede provider hebben jullie, wij zitten bij telfort! en die is zooooo langzaam!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Mooie kaart en de lelie is inderdaad erg mooi.

Groetjes Jolande

Hetty zei

Wauw wat een mooi kaartje en zo leuk met
die magic dots

gr hetty

Marga zei

Ziet er beeldschoon uit!
Liefs Penilla

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kaart, die bloem is inderdaad schitterend.
De vakantie kaart hieronder vind ik ook super.

groetjes Annemarie en Merit

Unknown zei

supers :D!

xxBetina

San Kado zei

Wat een prachtige kaart!!! mooie kleurencombinatie ook!!