zaterdag 8 mei 2010

Moederdag

Dit kaartje is naar mijn schoonmoeder gegaan. Het papier komt van dezelfde serie, de bloemetjes zijn van stof en heb ik op een beurs gekocht bij Hobby Voordelig waar Anja Zom zat met haar kaartjes. Daar ga ik dus nooit naast zitten, haar kaartjes zijn zo afschuwelijk mooi en netjes afgewerkt, daar kan ik niet aan tippen.

Verder kwam net de postbode langs met het pakket van Suze. Op de foto zag het er al geweldig uit, maar in het echt is het nog veel geweldigerder!
Het papier is van October Afternoon met die leuke appeltjes. In Cards Only hebben een paar kaarten gestaan met dit papier. Verder bijpassend (!) lint, kant en heeeeeel veel embellishments en bloemetjes! En superleuke afdrukjes van Penny Black en Anya als ik mij niet vergis. Van mij mag het voorlopig blijven regenen !(behalve als ik op de fiets naar mijn werk moet, natuurlijk)
groetjes,

1 opmerking:

Unknown zei

een heel mooi kaartje Aleida

xxBetina