vrijdag 10 december 2010

Opruimen en gebruiken

Zo, ik ben begonnen met schoon schip maken. Opmaken wat ik aan spullen heb liggen. Dingen waar ik ooit van heb gedacht: daar ga ik dat van maken en het dan nooit gedaan heb. Uiteraard heb ik daar hele goede redenen voor die ik nu niet meer kan bedenken......
Afin, een beetje van "vroeger"  en een beetje van "nu". Ik ben begonnen in mijn knipvellenmap. Vellen waarvan al een stukje uitgeknipt is, vellen die ik voor een speciaal doel bewaard heb, jullie kennen het wel.

Het "oude" is hier het knipvel, een vel van Studio Light, helemaal compleet, incl. de achtergrondkleurtjes en het papieren  lint/rand. De viooltjes zijn 3D.
Het "nieuwe" mijn stans van Nellie Snellen en de plakparels.

groetjes,

8 opmerkingen:

Marjan zei

Wow, dit is een supermooi en heel romantisch kaartje! Lieve kleurtjes bij elkaar.

Groetjes, Marjan

De Creakeet van Peet zei

heerlijk he opruimen en dan dingen tegenkomen waar je het bestaan niet van wist...je hebt er een erg leuke frisse kaart van gemaakt die gelijk de lente oproept....ruim lekker verder op en wie weet wat voor mooie creaties we nog van je mogen zien...liefs Peet

gré zei

hallo aleida
wat een mooi kaartje
en wanneer mag ik je feliciteren met je prijs van de derwent???
freubelgroetjes gré

Anneke. zei

Zo zie je maar weer. Meestal heb je meer dan je denkt. Prachtige kaart, hoor.

Groetjes Anneke.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

oud en nieuw passen prima bij elkaar, heel mooi.

groetjes jolande

Hetty zei

Wat een mooi kaartje, je ziet oude en nieuwe spullen passen goed bijelkaar

gr hetty

Het zonnetje in huis zei

Hallo Aleida,

Héél mooi 3D kaartje !!

Groetjes, Jaimie

Riet zei

wat een schitterende kaart Aleida.

Liefs Riet.