maandag 20 december 2010

Dag 9 - Prikbord gepimpt

 Zoals jullie misschien nog weten zijn wij afgelopen zomer verhuisd. Het kleinste kamertje was ook nog niet aangepakt, op het gebruikelijke schoonmaak- en verfwerk na. Ik heb besloten het zwart-wit te maken omdat al het tegelwerk, ook de vloer, wit is. Geef flauw idee of dat nog mode is, maar het lijkt mij wel leuk.

Ik heb voor een saaie muur ons oude prikbord gepimpt. De lijst zwart geverfd en met lint kruisen gemaakt, zodat je daar kaarten, briefjes e.d. aan op kunt hangen.




Het eerste wat er aan hangt is dit kanten hart. We hebben het vorige zomer gekocht in Brugge. Ik heb daar mijn ogen uitgekeken in die kleine, maar o zo mooie winkeltjes vol kantwerk. Dan hebben wij hier in het Noorden niet. Ik vind het eigenlijk zonde om er geurolie op te doen, bang dat het verkleurd.

De foto is genomen in de keuken (zo groot is het kleinste kamertje nou ook niet....) en het "oude"  bestaat uit alle losse onderdelen, het "nieuwe" uit het vernieuwde geheel.

groetjes,

7 opmerkingen:

creanja zei

hoi aleida, wat mooi dat prikbord vooral het hartje maakt het af! heb je de stof ook vernieuwd? lijkt nl wel linnen???

Hetty zei

Wat heb je het prikbord mooi opgepimpt
super leuk

gr hetty

Thea zei

Mooi Aleida, ik denk dat het met die geurolie wel meevalt. Je kunt het altijd op de achterkant doen. Ik heb een stenen (of gips) hart waar ik geurolie op die (wel kleurloos) en daar zie je niets van.
Mooie stad hè Brugge, wij zijn er 3 jaar geleden ook een weekend geweest. Heel gezellig, niks geen nieuwbouw in de binnenstad dat is wat mij toen opviel en inderdaad hele leuke winkeltjes.

Groetjes Thea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er mooi strak uit, het kanten hartje is prachtig.

groetjes jolande

loes de groot zei

dat ziet er leuk uit : )

Durvina zei

Wat een mooi bord!'
En ik lees Brugge, wat geweldig is het daar ik krijg helijk de kriebels.

gr, Durvina

Het zonnetje in huis zei

Hallo Aleida,

Wat een leuk prikbord, en schitterend kantje hartje!

Moest wel even lachen, " het kleinste kamertje ", als je dat hier in Antwerpen zou zeggen, denken ze dat je naar de toilet moet :-)

Groetjes, Jaimie