zaterdag 18 augustus 2012

Kerstkaart Dutch Card Lovers

Ik zag net op verschillende blogs kaarten langskomen met cijfers er op. Bleek de nieuwste challenge te zijn van Dutch Card Lovers. Omdat ik toch met de kerstkaarten bezig ben, dacht ik meteen aan het papier van My Minds Eye wat al heel lang in de kast ligt. Kerstpapier, maar met allemaal cijfers. De cijfers had ik al eens eerder geverfd met gesso, zodat ik ze alleen maar goud hoefde te verven. Daar heb ik een tijdje geleden een geweldige stift voor gekocht. Het ging dus razend snel. Onder de cijfers een stukje van mijn nieuwste tape en de stans is van MD. Ik zag dat er ergens ook nog een challenge liep waar je een kaart in 10 minuten moest maken. Mocht ik nog uitvinden waar dat was, dan wil ik daar ook graag aan meedoen.

Met dit weer kan ik dat nog net opbrengen, 10 minuten bezig zijn. Ik bedenk net dat ik nog wel wat zwarte pareltjes op de cijfers kan plakken. Jammer voor jullie, ik maak geen nieuwe foto ;-)

groetjes,

18 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

heel leuk kaartje ! mooi gedaan, succes
grtjs, martina
x

Riet zei

Wat een prachtige kaart Aleida.

Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke kerstkaart, de zwarte pareltjes denk ik er wel bij.

groetjes jolande

Irene zei

Veeeeeeeeeeeeel te heet dus een kerstkaart is iets om wat koeler van te worden zullen we maar denken en hij is leuk Aleida!!!!

xx Irene

Stampidoe@gmail.com zei

wat een leuke kerstkaart heb je ervan gemaakt, bedankt voor je deelname aan dcl

Anneke. zei

Prachtige kerstkaart, Aleida. Zag deze challenge voorbij komen bij DCL. Mijn hoofd staat nog niet naar kerstkaarten...;)
Groetjes Anneke.

De Creakeet van Peet zei

ik vind het een perfecte combi, de mussen donderen van het dak en jij bent lekker met de kerst bezig hihi...hou dr wel van en je kaart...zonder parels is het al een dotje wat moet het een pracht kaart zijn met...knuffies peet

Je@net zei

Goed idee een Kerstkaart voor de cijferuitdaging! Leuk geworden, Aleida!

Marjan zei

Haha, ook ik was met kerst bezig in die warmte, zie je nog wel. Erg leuke kaart heb je in korte tijd weten te maken.Mooi accent die witte ster erop! Fijn dat je meedoet met DCL.

PIKO hobbyblog zei

Wat een schitterende kerstkaart!
Groetjes,
Pia

anja curvers zei

Mooie kaart hoor in zo'n korte tijd. Bedankt voorje deelname aan DCl.

Anneke zei

Mooi kerstkaartje Aleida's
Groetjes anneke

Angèle zei

Simpel mooi met die grote vijfentwintig erop. Dank je wel dat je met ons meedoet bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een super idee om er een kerstkaart mee te maken. :)) Leuk gedaan met die cijfers. ;)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Anoniem zei

Ja maar de hoeveelheid cijfertjes van onze trouwdag ben je vergeten....... maar een kaartje niet.
Wanneer je het kaartje op je blog zet zal ik je een hint geven.
Liefs catrien

Frosien zei

Ziet er leuk uit hoor Aleida. Groetjes frosien

Margot zei

heel leuk met die 'gouden '25'! bedankt voor het meedoen met de dcl!

CreaSjouk zei

Leuk hoor!
Groetjes Sjoukje