woensdag 29 mei 2013

Voor mijn zus

... die net heel enthousiast belde dat ze hem schitterend vindt. Ze was gisteren jarig en voor haar had ik deze kaart voor gemaakt. Helemaal wit. Dit is de eerste keer dat me dat gelukt is.

De mal op de achtergrond is van Marianne Design, de vlinders van Joy! Crafts en de bloem van Crealies. Takjes van MD. De splitpen in het hart van de bloem was lila, maar wat type ex heeft daar een eind aan gemaakt. Waar dat spul wel niet goed voor is. Ik gebruik het nu bijna nooit meer en vroeger was het niet aan te slepen! Maar ja,  het schijnt slecht te zijn voor je beeldscherm ☺

groetjes,

16 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Aleida.

Liefs Riet.

Mieke zei

Zo'n witte kaarten vind ik altijd heel erg mooi. Wat heb je deze prachtig gedaan! Lukt mij haast niet, een mooie witte kaart maken :-)

Irene zei

Petje af Aleida, een prachtige witte kaart!!!

xx Irene

Thea zei

Een schitterende witte kaart Aleida! Kan me voorstellen dat je zus er blij mee is.

Groetjes Thea

Ans Gilbert zei

hihi..ik dacht beeldscherm ??..leuk
Mooie witte kaart heb je gemaakt, leuke vlinders met glitter..het is een super kaartje..liefs van Ans

Erica ♥ zei

Is je goed gelukt hoor een kaart in
het wit, ik vind hem erg mooi
geworden ☼
Nog gefeliciteerd met je zus !

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wauw Aleida wat is je kaart supermooi geworden, ik vind hem helemaal prachtig, top weer.
Liefs van Anita

Bea zei

Vind het een supermooi kaartje Aleida, want het valt heus niet mee om zo iets te maken, maar het is je goed gelukt hoor....

groetjes Bea.

Summer-design zei

Vind witte kaarten altijd heel mooi, prachtig gedaan met die glimmende vlinders! Gefeliciteerd met je zus!

Gr, Wietske

Antoinette Voorn zei

Ik vind witte kaarten heel apart en mooi! Dat tikkeltje glitter geeft het een extra touch. Gaaf !

Gr Antoinette

Rosina zei

Schitterende kaart Aleida...prachtig zo in het wit...
Groetjes Rosina

De Creakeet van Peet zei

heel goed gelukt zeg zon witte kaart, vind het zelf erg leuk dat je er ook wat glitter in heb verwerkt, maar de kaart nog chiqeur ( of zo iets)..knuf peet

gré zei

hij is heel erg mooi super mooi gelukt

groetjes gré

Marjanne zei

Ooo watt super chic !! Echt Mooi !!

Karin zei

Heel chique Aleida, prachtig!
Gr. Karin

Marjan zei

Wat een mooie en chique kaart, Aleida! Ik ben dol op alleen witte kaartjes!