maandag 6 augustus 2012

Klein kadootje

Zo, wij zijn terug van vakantie. We hebben het heerlijk gehad in Tsjechië. Mijn nieuwe bril werkt goed, na een paar dagen wennen zie ik weer een stuk scherper. Ik wil jullie graag hartelijk bedanken voor de steun!

Ik heb voor jullie een virtueel cadeautje: douchegel van een bekend merk met een washandje. Daarvoor heb ik doosjes gemaakt en bekleed met vrolijk papier. Het geheel zit in een plastic kaartenzakje. De vlinders zitten op het washandje en de tube. Het labeltje zit aan de buitenkant van het zakje en is nog leeg. Dan kun je er zelf nog een toepasselijke tekst op zetten.


Dit is zo'n bakje leeg. De achterkant is wat hoger om het washandje wat steun te geven. Anders gaat dat zo zielig hangen. Ook de binnenkant heb ik beplakt, dan kun je het bakje ook nog eens voor iets anders gebruiken.



Zo gaat het washandje met de tube douchegel in het doosje. Daarna kan het versierd worden. Ik heb de kleuren laten afhangen van de kleur van de tube. Het roze op de achtergrond is van een doos met papiertjes.

(Mededeling voor Catrien: dit is niet voor een feestje in augustus ;-p )

groetjes,

17 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

heerlijk dat jullie zon fijne vakantie hebben gehad en top dat je zicht weer goed is...Je creatie is ook weer toppertje....knuffies peet

gré zei

ziet er leuk uit

groetjes gré

Irene zei

Welkom thuis, fijn dat jullie en goede vakantie hebben gehad en nog fijner dat je weer beter ziet Aleida! Direct al weer iets heel leuks op je blog, gezellig!!

xxx Irene

corryskaart zei

hoi aleida
fijn om te lezen dat je vakantie erg fijn is geweest en je creatie ziet er superleuk en mooi uit! en zeker erg leuk om cadeau te doen!
groetjes van corry

Christine zei

Leuk zeg zo'n cadeautje! Goed dat jullie een goede vakantie hadden en dat de oogjes weer ok zijn!
Liefs
Christine

Jolanda Cuper zei

Prachtig cadeautje!
Daar kun je mee aankomen hoor!
Groetjes Jolanda

Riet zei

Wat leuk gemaakt Aleida.

Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heerlijk dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad.
leuk cadeautje heb je gemaakt.

groetjes jolande

PIKO hobbyblog zei

Welkom thuis en fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad.
Je cadeautjes zijn prachtig geworden en natuurlijk heel leuk om tegeven zo.
Groetjes,
Pia

Marjan zei

Mooi dat de bril goed functioneert op jouw neus :) En een heerlijke vakantie achter de rug, lekker hoor. Vast beter weer gehad dan hier. Je cadeautjes vind ik erg mooi gedaan, allebei! Leuk die bakjes en de label!

Anoniem zei

oh, jammer. Dan zal ik geduldig wachten tot het zoevr is. Maar ondertussen hou ik je blog goed in de gaten!

Groet Catrien

Anoniem zei

Wat een ontzettend leuk idee om als cadeautje weg te geven! Je doosjes zien er super uit.
Groetjes, Myriam

Karin zei

Fijn te horen dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad! Je creaties zien er weer top uit, leuk om kado te doen!!

Bep zei

Hoi Aleida,

Fijn om te lezen dat jullie en goede vakantie hebben gehad en nog fijner dat je weer beter ziet Aleida dat is toch ook wel belangrijk.
En direct al weer iets heel leuks op je blog, gezellig hoor.

Gr...Bep

Anneke zei

Wat een leuke cadeau setjes zijn dit!! Erg mooi gedaan :) Groetjes Anneke

loes de groot zei

ziet er weer goed uit! wil ik ook wel krijgen : )

martina's kaartjes zei

heel erg leuke creaties ! mooi
grtjs, martina
x