woensdag 12 juni 2013

Fijne dag!

Via de Action verkoopt Studio Light ook hele mooie 25 x 25 cm blokken. Er zitten verschillende mooie, dubbelzijdige vellen in van stevig karton. Er zijn ook vellen met bijpassende diecuts. Ik heb van de vellen een hoes voor de bekende Toffifee gemaakt. 25 cm. is net een beetje te kort, dus ik heb de bovenkant opgevuld met een stukje karton dat ik aan de zijkant afgesneden heb.  Daarover heen heb ik een hartvormige doily geplakt waarop veertjes en bloemen. Glimsteentjes en een vilten vlinder maken het af. En met de tekst van Marianne Design kun je alle kanten op.
groetjes,

20 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wat een prachtige toffifee doosjes heb je gepimpt! en nog een beetje nostalgisch ook! Super top!

Gr Antoinette

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Leuke verpakking heb je gemaakt..zal toch eens bij de Action gaan kijken..liefs van Ans

Frosien zei

Wat ben jij actief op blogger, ik neem mijn petje daarvoor af, dit ziet is weer prachtig uit, leuke kleurtjes en mooi afgewerkt. Groetjes Frosien

Bea zei

Inderdaad mooie papierblokken Aleida, heb ze ook, een cadeautje van mijn dochter Elise, mooie verpakking heb je er mee gemaakt....

groetjes Bea.

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Zéér mooi gedaan!

Groetjes, Jaimie

Geralien Hoftijzer zei

Leuk idee!! Mooi gedaan, prachtige kleuren!!
Groetjes Geralien

Bep zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Bep zei

Hoi Aleida,

Wat een leuke verpakkingen heb je gemaakt moet toch ook weer eens langs de Action.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Aleida.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Wat leuk gemaakt! Erg fleurig.
Liefs, Myriam

jolanda zei

heel leuk gedaan

Rosina zei

Prachtige creaties Aleida.....

groetjes Rosina

Karin zei

Wat een leuke verpakkingen heb je gemaakt zeg!
gr. Karin

gré zei

heel leuk hoor
komt altijd van pas

groetjes gré

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er mooi uit Aleida.

groetjes jolande

Anita Meijer zei

Wat is het schitterend papier he Aleida, ik vind het prachtig wat je hebt gemaakt, top.
Liefs van Anita

CreaSjouk zei

Mooie verpakkingen!
Groetjes Sjoukje

Erica ♥ zei

Nou dat heb je heel erg leuk gemaakt,
leuk idee ook ☼

Lieve groetjessss Erica xox

Marjan zei

Mooi gedaan met het leuke Action papier! De doilies staan er gaaf bij en heel mooi afgewerkt met de bloemen en de vlinder!

Giny zei

Ook al zo mooi, lieve kleurtjes!!