woensdag 26 juni 2013

Studio Light

Het wordt weer hoog tijd om iets te laten zien van het grote aanbod van Studio Light. Deze kaarten heb ik al een tijdje geleden gemaakt. Een beetje van mezelf en een beetje van Studio Light.
Het papier is van de bekende papierblokjes. De plaatjes van diverse knipvellen. Verder een randstans van Crealies en verschillende glim en glitter producten. De teksten zijn algemeen, deze kaarten zijn om zomaar eens te versturen. Gewoon voor de gezelligheid.

groetjes,

10 opmerkingen:

gré zei

leuk aleida
toevallig heb ik ook zulke liggen
die met de band heb ik ook
toevallig he
maar ze zijn leuk

groetjes gré

Frosien zei

Mooie kaarten Aleida, die boekje doen het prachtig, ook de vorige kaart ziet er prachtig uit. Groetjes frosien

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Wat zijn je kaartjes weer leuk, zien er fleurig uit..Ik kreeg vandaag met de post de nieuwe Vintagevellen binnen, wat zijn die mooi..Liefs van Ans

De Creakeet van Peet zei

mooie kleurrijke kaarten meid daar word je spontaan vrolijk van...knuf peet

Rosina zei

Hele mooie kaartje Aleida...frisse kleurtjes en mooie bloemenplaatjes...altijd gemakkelijk als je wat op voorraad heb

groetjes Rosina

corryskaart zei

dit ziet er erg mooi en vrolijk van kleur uit,TOP!!
gr corry

Christine zei

Mooie kaartjes Aleida!
Liefs
Christine

Karin zei

Wat een mooie kaartjes Aleida!
Gr. Karin

Antoinette Voorn zei

Wat ziet dit er weer bijzonder leuk en mooi uit,dit vind ik echt genieten !!!

Gr Antoinette

Marjan zei

Mooie en verzorgde kaartjes, die je inderdaad bijna overal voor kunt inzetten!