maandag 3 juni 2013

Heerlijk fietsweer!

De vorige keer dat ik een fietskaart plaatste, had iemand hoog in de lucht de douche aan laten staan en was ik kletsnat geworden. Gelukkig hebben ze de kraan nu dichtgedraaid en is het heerlijk fietsweer! Deze fiets staat ook heerlijk in de bloemetjes. Hij is van Marjolein Zweed. De grote bloem zat aan een slinger. Mijn pareltjes die ik met de parelpen gemaakt heb zijn deze keer behoorlijk goed gelukt!
Dit is de voorkant van de kaart. Het ziet er wat raar uit, maar ik heb doorzichtig plastic in een embossingfolder door de Cuttlebug gehaald. Nu dartelen de vlindertjes je tegemoet. Aan de splitpen hangt een fiets-bedeltje. Volgens mij uit het pakket dat ik bij Corry gewonnen heb.
Het lint heeft een gehaakt randje.

groetjes,

14 opmerkingen:

Cora Schram zei

Wat een enig kaartje. En wat een idee, om plastic te embossen. Dat moet ik ook maar eens uitproberen.

Groetjes Cora

Irene zei

Je bedoelt toch zeker heerlijk fietsweer met wind mee whahaaaaaaaa wat een storm elke dag, niet te geloven!! Je kaart is enig Aleida, zoiets heb ik ook eens gedaan voor een kerstkaart en het geeft een super leuk effect!

xx Irene

Bea zei

Een mooie kaart Aleida,wat een gaaf idee om plastic te embossen...

groetjes Bea.

Marjan zei

Wat een leuk effect met dat plastic door de embossingfolder! gaaf kaartje, Aleida!
Het weer gaat beter worden, als ik het geloven mag. Wordt wel eens tijd, hè?

Riet zei

Wat een geweldige kaart.

Liefs Riet.

Erica ♥ zei

Wat een leuk idee, dat heb je heel
erg mooi gemaakt ☼

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Karin zei

Leuk kaartje Aleida!
Gr. Karin

gré zei

heel leuk kaartje
wat een leuk idee van dat plastic

groetjes gré

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Aleida, ik vind hem superleuk zeker zo met die voorkant.
Liefs van Anita

Rosina zei

Wat een mooi kaartje Aleida ...leuk die plastic zo geembost met die vlindertjes...leuk gehaal!!!

groetjes Rosina

Tinie zei

Wat weer een beauty, ik vind hem helemaal geweldig, prachtig van kleur ook!!!

Groetjes Tinie

PIKO hobbyblog zei

Wat een leuk idee zo met die voorkant echt heel erg leuk gedaan.
Groetjes,
Pia

manuela zei

Wat een mooi kaartje Aleida ...leuk die plastic zo geembost met die vlindertjes...leuk gedaan

liefs Manuela

Giny zei

Leuk gedaan!!