zaterdag 15 juni 2013

Katje en Cupcake


De plaatjes komen allebei uit het boek Mijn Hobbykaart van Studio Light. In dat boek krijg je voor elk plaatje ook mooi achtergrond papier en embellishments waaronder verschillende teksten. Alleen had ik het achtergrondpapier dat bij deze plaatjes hoorde, al voor iets anders gebruikt. Ik had dus alleen de plaatjes en niet het bijpassende papier. Om de plaatjes daarom in de prullenbak te laten verdwijnen, vond ik zonde.





Het was lastig om mooi papier erbij te vinden en ik had op dat moment eigenlijk geen tijd om al mijn papierdozen na te pluizen. Mijn oog viel op een verpakkingszak van de BRUNA, die op tafel lag! Het perfecte papier, de kleuren goed, het randje leuk, kortom: het papier is van de zak. Het katje kijkt naar een paar glitter-vlindertjes. En op de slagroom is nog vaag te zien dat er van die strooiseltjes van liquid snow op zit.
De teksten zijn wel weer uit de Mijn Hobbykaart. Verder nog wat bling-bling en klaar is Kees!

16 opmerkingen:

jolanda zei

mooie kaartjes

Riet zei

Wat een prachtige kaartjes.

Liefs Riet.

Ans Gilbert zei

schattige plaatjes en wat leuk dat de verpakking van de Bruna er zo mooi bij paste..liefs van Ans

gré zei

leuk gedaan
lang leve de bruna hahaha
toevallig dat je dat had

groetjes gré

Bea zei

2 Leuke kaartjes Aleida, wie wat bewaard heeft ook nog wat om mee te freubelen.....

groetjes Bea.

CreaSjouk zei

Mooie kaarten!
Groetjes Sjoukje

Cora Schram zei

Dat is nu creatief, in gewone dingen creatief materiaal zien.
Leuke kaarten zijn het geworden.

De Creakeet van Peet zei

papiertjes weg gooien dat doen wij freubelkonten niet, de kaartjes zijn weer erg leuk geworden..knuf peet

Anita Meijer zei

Prachtige kaartjes Aleida en inderdaad weggooien doe ik ook niet zo snel.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Wauww heel creatief gevonden Aleida, je verpakking van de Bruna.. Je kaarten zijn top geworden daardoor,hoor!

Gr antoientte

Marjanne zei

ze zijn erg leuk je kaartjes! Zoals altijd...
Wat leuk dat je ook zo'n fan in huis hebt haha,die muziek blijft he, al worden ze 90 spelen ze nog luchtgitaar volgens mij!

Marjan zei

Leuk zijn ze, Aleida, vooral de tweede met de cupcake!

Rosina zei

Dat zijn 2 hele leuke kaartjes Aleida...

groetjes Rosina

Erica ♥ zei

En zo heb je weer een paar kaartjes
voor je voorraad erbij, tof hoor ☼

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Karin zei

Wat een leuke kaartjes Aleida!
Gr. Karin

Giny zei

Nou, goed gelukt hoor.
Mooi!!!
Altijd handig als je wat bewaard