vrijdag 25 april 2014

bloemzaadjes in kadoverpakking


Voor mijn collega's heb ik deze zakjes gemaakt, met daarin bloemzaadjes. Het zijn gewone grijs/kraft zakjes die ik beplakt heb met washi-tape. Allemaal verschillende zakjes, kun je nagaan hoeveel rolletjes ik wel niet heb! Een hamster is er niks bij.
Het zakje sluit met een koordje waaraan een labeltje hangt.

Op de achterkant heb ik een paar stempels gezet. De  bloemen heb ik "ingekleurd" met gewone stift.

Een ochtendje werk en ik heb een gezellig kadootje voor een stel super-collega's! Nu maar hopen dat de zaadjes opkomen.

groetjes,

9 opmerkingen:

Hennie Kloppenburg zei

Lekker toch, zoveel keuze. Ziet er heel fleurig uit!
groetjes, Hennie

Bea zei

Leuke kadootjes om weg te geven Aleida, zullen je collega's vast wel op prijs stellen....

groetjes Bea.

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
dat ziet er gezellig uit, wat leuk al die verschillende washi tapejes..
Super idee om er zakjes bloemenzaad in te doen, LEUK..liefs Ans

Antoinette Voorn zei

Ohh wat een origineel idee! Ziet er allemaal super leuk uit!

Janny's Cards Creations zei

Leuk gedaan met de tekststempels en tape. Groetjes Janny

gré zei

leuk gedaan aleida

groetjes gré

Marjan zei

Wat ziet er gaaf uit, leuk idee!!

Erica ♥ zei

Hoe leuk en simpel kan je iets maken, heel tof ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Unknown zei

Wat ontzettend leuk gedaan Aleida. Maanden geleden zoiets gemaakt met bolletjes! Leuk om te geven en leuk om te krijgen!!
Gezellige groetjes Lida