zaterdag 3 september 2011

badbruistabletdoosje

 Mooi scrabble-woord! Maar dit is een doosje voor een bruistablet die je in je badwater gooit. Het was voor mijn zus, maar zij heeft het gekregen en nu kan het dus op mijn blog.

Ik vind hem zelf wel geslaagd, het papier is van Tilda, de brad ook.

Ook de binnenkant heb ik versierd, net als het bruistablet zelf. In het dichtgevouwen stansje aan het dekseltje staat een gedichtje.

Mijn zus is er blij mee en heeft het doosje op de pronk staan. Of ze de bruistablet al gebruikt heeft, weet ik niet.

groetjes,


23 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi aleida
nou dit is zeker een schatje van een doosje en erg leuk met zo'n badbruisbal,dus je zus kan genieten!
groetjes van corry

Bep zei

Hoi Aleida,

Dat is zeker een heel leuk doosje zeg, en ik denk dat je zus wel heel blij was met het doosje en natuurlijk de badbruisbal.

Gr...Bep

martina's kaartjes zei

waaauw, wat is deze leuk ! mooie kleuren, helemaal toppie !
grtjs, martina
x

Irene zei

Wat een leuk idee Aleida, ziet er gezellig uit!!

Fijn weekend, Irene

Christine zei

Superleuk Aleida! Mooie kleurtjes voor je kaartje, net zoals bruisballetjes ook kunnen zijn!
Liefs
Christine

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi doosje, leuk idee om er badbruistabletten in te doen.

groetjes jolande

gré zei

wat een mooi doosje
zou ik ook wel willen krijgen zo mooi schitterend gemaakt

groetjes gré

creanja zei

wat een leuk idee! weet je trouwens dat je bruisballen zelf kan maken? als je het wil weten zoek ik het recept voor je op! gr anja

Hetty zei

at en super mooie creatie

gr hetty

Summer-design zei

Supermooi gemaakt, leuk om dit cadeau te krijgen!

Gr, Wietske

Elly zei

Wat een bruisende doosje:-)))
Een prachtige doosje,mooie kleuren en leuk bewerkt!

Groetjes Elly

Unknown zei

heel mooi!!

xxBetina

De Creakeet van Peet zei

goed bezig geweest meid en een heerlijke frisse en fruitige kleuren heb je weer gebruikt...knuf peet

Thea zei

Mooi gemaakt, die bruistabletten zijn heerlijk. Je hebt ze ook voor de voetjes, heerlijk na een dagje beurs of hobbyshoppen, hi hi.

Groetjes Thea

Jolanda Cuper zei

Schitterend wat een heerlijk romantische kaart!
Groetjes Jolanda.

greet zei

Wat een suupermooi doosje! Met de bruistabletten heb je zo een heel mooi cadeautje.

Groetjes Greet

miriam zei

mooi hoor
gr miriam

Tinie zei

Wat een heerlijk scrabblewoord:) Hij is gewoon super!!! Prachtige details erin verwerkt!!!

Groetjes Tinie

Marjan zei

Je zult het maar krijgen!! Erg mooi!

Groetjes, Marjan

Janny's Cards Creations zei

Ik vind ze altijd zo leuk die doosjes ik kom er alleen niet toe ze te maken. Deze is ook erg leuk ik kan mij voorstellen dat je zusje ze bewaard. Groetjes Janny

Anneke zei

Ooh geweldig dit bruistabletdoosje :) Wie wil dit nu niet krijgen? hihih... Groetjes Anneke

Diana zei

Hallo Aleida schitterend je bruistabletdoosje,

groet diana

Ink before you think 😀 zei

wat een schattig doosje zeg. leuk idee ook. groetjes Lilian