woensdag 14 september 2011

Marianne Design

"Eerst de spullen gebruiken die al zo lang in de kast liggen"; ik heb de daad bij het woord gevoegd en ben begonnen met een heel oud knipvel van Marianne Design. Het is getekend door Diny van de Lustgraaf en is nog zo'n heel oud 3D-vel. Je koopt 3 of meer dezelfde vellen. Daar staan allemaal dezelfde, complete plaatjes op. Je moet dan zelf bepalen welke dingen je wegknipt om het 3D-effect te krijgen. Tegenwoordig koop je een vel met een compleet plaatje en daarnaast de diverse onderdelen een paar keer geprint. Liefst nog met een nummering er naast.

Ik had dus nog 3 oude velletjes en een ander vel met allemaal vierkantjes in min of meer dezelfde stijl. Ook met Hortensia's. Ik heb die vellen helemaal opgemaakt, tot de laatste snipper toe.

Op de bovenste kaart heb ik een vlinder geplakt, de geëmboste delen ingesmeerd met cracklespul. De vleugels trokken bij het drogen  helemaal krom, vandaar dat ik ze vastgeplakt heb met 3d-foam. In de hartjes van de bloemetjes heb ik glimmertjes geplakt.

Met de bovenste kaart wil ik graag meedoen met de challenge bij Marianne Design.

Op dit moment komt me erg weinig uit handen, ik zit snipverkouden op de bank. Ik maak ook maar meteen het berichtje voor dit weekend, dan is dat vast klaar mocht ik ziek worden. Er schijnt een gezellige griep rond te waren maar ik heb er helemaal geen zin om ziek te worden.

groetjes,

21 opmerkingen:

gré zei

wat een leuke gezellige kaartjes

hopelijk word je niet ziek
groetjes gré

Gemma zei

Mooie kaarten hoor, ik herinner me deze knipvellen nog wel, heb ze destijds ook gekocht! Goed idee om eerst alles op te maken wat er nog ligt, maar meestal lukt het me niet!
Succes met de griep, mijn dochter heeft hem vorige week gehad en het is niet echt een gezellige! Groetjes Gemma

Marjan zei

Het heerst! Mijn man is ook ziek thuis. Beterschap! Maar je kaartjes zijn erg mooi, vooral de bovenste vind ik super. Ik probeer ook dingen op te maken, zo zonde om dat allemaal niet te gebruiken.

Groetjes, Marjan

Thea zei

Oh ja en dan waren het vaak ook nog van die giga grote vellen!
Mooie kaartjes, vooral de bovenste met de hortensia.

Groetjes Thea

fridel zei

wouw wat een prachtige kaart groetjes frieda

Marianne Reijgersberg zei

De oudjes doen het nog goed. Wat een mooie kaarten. Ik vind de bovenste het mooist. En dat heeft alleen te maken met de stijl.
Je gaat toch niet ziek worden hè
Beterschap
Groetjes Marianne

Unknown zei

Hoi,
Je hebt mooie kaartjes gemaakt, altijd handig nog voorraad in huis. Succes met de challenge.
Groetjes Saskia

Elly zei

Mooie kaartje,vooral de eerste vind ik leuk!
Sterkte en groetjes Elly

PIKO hobbyblog zei

Wat een super mooie kaarten heb je gemaakt vooral de bovenste is echt helemaal top!
Groetjes,
Pia

Hetty zei

Wat een mooie kaartje en ik wens je
heel veel beterschap

gr hetty

miriam zei

leuke aparte kaartjes
gr miriam

Margo zei

Wat een prachtige kaartjes Aleida !
Liefs
Margo

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaartjes zien er prachtig uit, ik wens je beterschap, nu maar hopen dat het niet doorzet.

groetjes jolande

corryskaart zei

hoi aleida
wat een prachtig samengestelde kaarten heb je gemaakt,erg mooi wat kleur betreft en hopelijk knap je snel weer op1
groetjes van corry

Christine zei

Ze zijn prachtig Aleida!
Liefs
Christine

Anneke. zei

Je kaarten zijn prachtig. De bovenste heeft mijn voorkeur. Beterschap.
Groetjes Anneke.

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een mooie hortensia kaarten! Toevallig is dat een van mijn lievelingsbloemen!
Groetjes Jolanda.

DEKAKADO zei

Wat een mooi blog heb je.Prachtige kaarten maak je. Niet ziek worden hoor. Groetjes van je swapmaatje Marleen.

Bea zei

Leuke kaart gemaakt, de plaatjes van Marianne Design vind ik echt heel mooi, binnenkort zet ik ook een kaart op haar blog met ook een paar 3D plaatjes uit de oude doos. Kom eens langs op mijn blog, ben volger van je blog geworden.

groetjes bea.

martina's kaartjes zei

deze zijn al leuk, succes met de verdere 'opruiming' !
grtjs, martina
x

greet zei

Het valt niet mee he om van de restjes af te komen. Je kaarten zijn erg mooi geworden. Prachtige bloemen die Hortensia's/

Groetjes Greet