zaterdag 17 september 2011

Deel 2 van de oude knipvellen

 Als je toch met oude knipvellen aan de slag gaat, gebruik je er ook een oude mal bij, toch? Vooral als je nog eentje ongebruikt in de kast hebt liggen! Deze mal is van Joke de Vette.  Ik heb glansgaren met een kleurverloop gebruikt. Dat is heel leuk te zien aan de rondjes die van kleur veranderen terwijl het toch 1 draad is.
Ook dit plaatje komt uit het knipvel. De eerste heb ik helemaal gebruikt, bij de tweede de rand en wat losse bloemetjes en van de derde heb ik alleen de bloem en het blad gebruikt. Toch wel grappig om weer zelf te moeten nadenken over wat je uit welk vel gebruikt om een zo optimaal mogelijk resultaat te krijgen. Verder heb ik een stukje kant over het designpapier geplakt. Ook heb ik lekker "ouderwets" zilverkleurige stickers gebruikt voor de tekst en het labeltje. De pareltjes heb ik met een perlenpen gemaakt. Tot mijn verrassing zijn ze behoorlijk gelijk geworden.

groetjes,

11 opmerkingen:

gré zei

heel leuke kaartjes

groetjes gré

Marjan zei

Ze zijn allebei mooi geworden! prachtig geborduurd ook. Lastig hè, die pareltje? Knap dat ze zo gelijk zijn !

Groetjes, Marjan

Anneke zei

Mooi zijn je kaartjes! En wat een mooie ronde pareltjes heb je gemaakt met je pearlpen :)
Groetjes Anneke

Tinie zei

Wat een super mooie kaarten, het effect is geweldig zeg!!!

Groetjes Tinie

Summer-design zei

Dat heb je mooi gedaan Aleida, op naar de volgende ronde!

Gr, Wietske

corryskaart zei

hoi aleida
dat zijn twee toppers van kaarten,en erg mooi borduurwerk!
groetjes van corry

Christine zei

Je maakte er weer kunstwerkjes van! Mooi gedaan!
Liefs
Christine

Anneke. zei

Prachtige kaarten! met volle bewondering kijk ik naar je boduurwerk. Heel mooi!
Groetjes Anneke.

Elly zei

Best moeilijk,hé om die pareltjes te maken,ze zijn bij jou erg mooi geworden!
Prachtig borduurwerk heb je gemaakt!

Groetjes Elly

miriam zei

het zijn 2 hele mooie kaarten geworden
gr miriam

creanja zei

erg mooie kaarten aleida, ik heb ook nog zo veel liggen!