dinsdag 20 september 2011

Deel 3 van de oude knipvellen

Voor deze kaart heb ik vellum in een embos-singmal door de Cuttlebug gehaald. Dat heb ik met split-pennetjes op een stuk van het knipvel met de blokken vastge-maakt. Op de foto zie je het onderliggende papier bijna niet door het licht. (Ik heb de foto gemaakt in een zeldzame straal zonneschijn.) Je ziet er alleen een heel subtiel randje onderuit piepen. De strook met Hortensiabloemetjes heb ik weer in 3D opgeplakt.
Dit is een "clean-and-simple" kaart, die ik wil gebruiken als condoleance- of In Memoriam-kaart.

De restjes die ik nog overhad, heb ik gebruikt om bloemenkaartjes of labeltjes te maken. Die heb ik niet op de foto gezet, het is toch al een lange zit geweest, 3 berichtjes met hetzelfde knipvel. Volgende keer weer iets anders!

groetjes,

13 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een prachtige stijlvolle kaart!!!

Groetjes Tinie

Margo zei

Wat prachtig Aleida !
Liefs
Margo

creanja zei

heel erg mooi,ik ben dol op hortensia!

corryskaart zei

hoi aleida
een erg mooie sjieke kaart die je voor vele doeleinde kan gebruiken
groetjes van corry

gré zei

een leuk kaartje is het geworden

groetjes gré

martina's kaartjes zei

toch wel mooi, hortensia's zijn 1 van mijn favoriete bloemen,
liefs, martina
x

Jolanda Cuper zei

Schitterende hortensia kaarten!
Daar ben ik echt dol op!
Groetjes Jolanda.

Christine zei

Van mij mag je nog doorgaan want ik vind ze prachtig!
Liefs
Christine

Marianne Reijgersberg zei

Mij verveel je niet hoor met zulke schitterende kaarten. Ook deze vind ik een toppertje.
Hoe leuk gedaan met die vallende blaadjes.
Groetjes Marianne

Marjan zei

Je restjeskaartjes zijn plaatjes!

Groetjes, Marjan

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Aleida.

Liefs Riet.

Diana zei

wat een schitterende kaart!


groet diana

Anneke zei

Zo mooi Aleida :)
Groetjes Anneke