vrijdag 23 september 2011

Tag

 In mijn vorige berichtje liet ik  het swappak-ketje zien dat ik van Marleen heb gekregen. Ik wil jullie de tag die ik voor Marleen gemaakt heb, niet onthouden.


Marleen maakt hele andere dingen dan ik. Dus om een mooie tag voor haar te maken, moest ik iets-anders-dan-anders maken. Ik heb eerst een stukje kraftpapier beplakt met een laagje van een papieren zakdoek, enigszins in elkaar gefrommeld. Dat heb ik gedroogd en toen bewerkt met inktblokjes. Een gedeelte heb ik bestempeld met een tekststempel en daar heb ik wit embossingpoeder over gestrooid. Een paar stansjes bewerkt met een glanslaag, een stukje kant verschroeid boven een waxinelichtje, van zakdoekjes bloemen geponst en die met glimmermist besproeid. Gelukkig vond Marleen hem mooi!



14 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hij is helemaal klaar, meer leuke dingen konden er echt niet op !!! een toppertje ! daar zal ze vast wel blij mee zijn,liefs, martina
x

gré zei

een hele mooie tag aleida
en swappen is ook leuk
je krijg steeds een kadootje

groetjes gré

Jolanda Cuper zei

Wow wat een schitterende tag! Leuk dat die bloem precies op de bloemen van jou blogfoto lijkt!
Goed weekend Jolanda.

Marjan zei

Nou ja, NATUURLIJK vond ze hem mooi! Het is een prachtige tag, echt erg erg mooi!

Groetjes, Marjan

Anneke. zei

Wauw, wat een prachtige tag, Aleida! Als deze niet mooi is weet ik het ook niet meer...
Groetjes Anneke.

Marianne Reijgersberg zei

Nou ik vind het werkelijk schitterend. Wie zou er nu niet blij zijn met zo'n prachtige tag?
Groetjes Marianne

Summer-design zei

Ik vind hem ook supermooi, mijn complimenten!

Gr, Wietske

Hetty zei

Wat heb je en super gave tag gemaakt

gr hetty

Margo zei

Wat een prachtige tag Aleida !
Liefs
Margo

corryskaart zei

hoi aleida
wat heb je een geweldig mooie tag gemaakt echt een topstuk!
groetjes van corry

De Creakeet van Peet zei

ik vind hem geweldig mooi en ook erg leuk dat je ipv lint en kant een kralenketting heb gebruikt ...super goed gelukt...knuf peet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

uiteraard vind Marleen het mooi, het ziet er super!!!!!!! uit.

groetjes jolande

Bep zei

Hoi Aleida,

Wat een mooie tag heb je gemaakt en ik kan me voorstellen dat Marleen hem mooi vond, hij is super mooi.

Gr...Bep

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Aleida.

Liefs Riet.