vrijdag 15 maart 2013

Uiltjes

Deze uiltjes zitten gezellig op een gestempelde tak. De stempel is van foam, ik heb hem met verf ingesmeerd (2 kleuren) en toen afgedrukt. De uiltjes heb ik uit design papier van Pipoos geknipt. Als je goed kijkt, zie je de glitter zitten. Het blauw geblokte papier is van de HEMA en de tekst heb ik van internet geplukt (zonder er bij te zetten wie het gemaakt heeft, sorry)

Wij zijn het weekend weg, dus ik hoop op mooi weer. Helaas zijn de berichten anders....

groetjes,

20 opmerkingen:

Unknown zei

Vind je kaart met uiltjes..SUPER
Groetjes van, Arja

De Creakeet van Peet zei

Geniet van je weekend weg meid en ik vind je kaart echt leuk met de uiltjes....knuf peet

Anita Meijer zei

Prachtig je kaartje weer Aleida, zo leuk met die uiltjes. Helaas zijn de weerberichten niet gunstig dit weekend.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Wat een leuke uiltjeskaart heb je gemaakt, leuk op die gestempelde tak en de tekst is ook mooi..liefs van Ans en hier..al de hele middag sneeuwbuien..

Anoniem zei

Wordt mooi knutselweer. Helaas ben je weg. Ik moet rijden voor voetbal naar Harlingen = weg zaterdag.

Veel plezier dit weekend
Groet Catrien

Riet zei

Wat een geweldig kaartje Aleida.

Liefs Riet.

Bea zei

Wat een mooi kaartje Aleida zo met die 3 uiltjes op een tak....

groetjes Bea.

Bep zei

Hoi Aleida,

Wat een leuke kaart met die uiltjes er leuk gedaan.

Gr...Bep

Karin zei

Wat een mooi kaartje! Ik vind de uiltjes zo schattig.
Fijn weekend, liefs Karin

Erica ♥ zei

Je kaartje is echt super zeg, leuk
zo met die uiltjes op het takje !

Ondanks het weer, geniet lekker van
je weekend ☺

Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Marjanne zei

Wat een hippe uiltjes!! echt schattig zoals ze daar zitten! Ik hoop voor je op een mooi weekend!

Janny's Cards Creations zei

Hopelijk valt het weer mee, als het maar droog is, dan kan je je vaak op de rest kleden. Leuke uiltjes overigens om op de kaart terug te komen ook de kaart met het schort hieronder vind ik erg mooi geworden. Groetjes Janny

Janny's Cards Creations zei

Dat vergeet ik nog. Prettig weekend. Janny

Summer-design zei

Vind je uiltjes superleuk!
Ondanks het wat slechte weer wens ik je een mooi weekend.

Gr, Wietske

Rosina zei

Wat een leuke uiltjes kaart Aleida...
TOP!!!!
groetjes Rosina

gré zei

heel erg leuk die uiltjes
en geniet lekker van je weekend

groetjes gré

Antoinette Voorn zei

Hihihii ik vind ze heel leuk en grappig tegelijk!
Toppie hoor!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Marjan zei

Superleuke kaart Aleida! Wat een schattige uiltjes!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, de uiltjes zijn zo mooi, fijn weekend.

groetjes jolande

PIKO hobbyblog zei

Geniet van je weekendje weg en je kaart is schitterend.
Groetjes,
Pia