vrijdag 3 mei 2013

Een koffiekadootje

 Dit "boekje" heb ik gemaakt van een koffiefilter. Je knipt hem open en maakt er dan pockets van. Die heb ik allemaal beplakt met papier. De onderkant heb ik met een flanelsteekje dichtgenaaid.
De stansjes zijn van Joy! Crafts en zij met een wit potlood bewerkt toen ze nog in de stans zaten.
 In de pockets zitten natuurlijk allerlei labels. Ik heb de kleuren in bruin-wit-roze gehouden om er nog wat eenheid in te houden.
Er in zit een uitnodiging voor een kopje koffie met... maar dat zal wel duidelijk zijn, toch?

Hiermee wil ik graag meedoen met De Creatieve Zebra - alles mag.


Goed weekend!

17 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat schitterend gemaakt Aleida, ik vind het helemaal super.
Liefs van Anita

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat gaaf, leuk dat je dit boekje van een koffiefilter hebt gemaakt, je moet er maar op komen.

groetjes jolande

Christine zei

Tof idee Aleida en heel mooi uitgewerkt!
Liefs
Christine

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Wat een leuk idee, ziet er mooi uit met de labels..Liefs van Ans

Frosien zei

Super, wat heb je hier een werk van gemaakt. Het ziet er leuk uit hoor! Groetjes Frosien

Rosina zei

Wat een leuke creatie heb je weer gemaakt Aleida....leuk idee met de koffiefilters.....

groetjes Rosina

Irene zei

Jouw koffie zal geheid niet naar thee smaken hihihi, leuk Aleida!!!!

xx Irene

Marjan zei

Wat heb je dit mooi gemaakt, een pracht van een cadeau! En leuke idee, weer eens wat anders.

Riet zei

ohhh wowww Aleida,wat heb je dit prachtig gemaakt zeg.

Liefs Riet.

Ditta zei

Wat een gaaf idee! Leuk dat je mee doet met de Challenge op de Creatieve Zebra blog!
Groetjes Ditta

Hanke zei

Erg leuk! Je zou er ook nog een nescafé koffiezakje in kunnen doen, met een koffiespecialiteit.

Marjanne zei

wat een leuk en origineel idee, hartstikke mooi

Antoinette Voorn zei

Wauww super gemaakt wat een goed idee!! En leuk versierd!! zo een uitnodiging kan je dan gewoon niet afslaan.....ik kom gelijk op de kogffie bij je hoor!

Gr Antoinette

Thea zei

Wat grappig gemaakt en dat van een koffiefilter! Leuk hoor!

Groetjes Thea

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een leuk idee Aleida. Zit er heel fleurig uit en grappig van koffiefilters.
Was een heerlijke dag vandaag. Heerlijk wezen fietsen.
De groetjes van Lida

mariet zei

hele leuke ideen mijn kleinkinderen vinden het harstikke leuk om de kadootjes te maken hebben er plezier in groetjes mariet

mariet zei

hele leuke ideen mijn kleinkinderen vinden het harstikke leuk om de kadootjes te maken hebben er plezier in groetjes mariet