vrijdag 31 mei 2013

Feestje!

Deze feestelijke kaart heb ik gemaakt met papier uit de nieuwste Bóóórdevol van de Pipoos. Die heb ik gekregen van mijn zoon voor moederdag, met een fijne bon!  De vlaggetjes komen ook uit het blad. Verder wat washitape en een lintje en natuurlijk plakparels. De mooie stempel is van Studio Light (stamp SL72).
Ook deze kaart is gemaakt met hetzelfde materiaal. De stempeltjes en de plaatjes zijn van Studio Light. Het touwtje heb ik afgetroggeld van een collega. Eerlijk geruild, ik heb hem een bolletje gewoon touw teruggegeven. Het maakte hem niet uit, als het maar touw was.

En warempel: we krijgen dit weekend goed weer!
Maar ik zit achter mijn bureautje: Studio Light brengt binnenkort een geweldige serie Vintage spullen uit en wij als DT mogen al aan de slag!

groetjes!

16 opmerkingen:

CreaSjouk zei

Wat een feestelijke kaarten, heel kleurrijk!
Groetjes Sjoukje

Karin zei

Wat een leuke, vrolijke kaartjes!
Gr. Karin

Bea zei

2 prachtige kaartjes Aleida, echt fleurig en vrolijk....

groetjes Bea.

Anita Meijer zei

Wat een prachtige vrolijke kaarten Aleida, ik vind hem supermooi. Heel veel knutselplezier dit weekend.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Prachtig en vrolijk is je kaartje
weer, en suc6 dit weekend !

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Het zonnetje in huis zei

Hallo Aleida,

Wat heb je er een leuke combinatie van weten maken !

Groetjes, Jaimie

gré zei

heel leuk kaartje
en ja freubelen dit weekend leuk he

groetjes gré

Deborah zei

Hele leuke kaartjes! Ik hou wel van die felle kleurtjes!µ
Liefs, Deborah

Antoinette Voorn zei

Super spullies heb je gebruikt en verwerkt met washi tape!

Gr Antoinette

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Hele leuke kaartjes heb je gemaakt, mooi de vlaggenlijnen en het washi tape..volgens mij slaat het weer alweer om....dus kun je lekker freubelen..liefs van Ans

Marjanne zei

hoera wat een feestelijke kaartjes!! ja ja we krijgen eindelijk LENTE!!

Irene zei

Een groter contrast met het witte kaartje had je niet kunnen laten zien Aleida, wat een hippe en vrolijke creaties!!!!

xx Irene

martina's kaartjes zei

leuke, kleurrijke kaartjes ! mooi gedaan
grtjs, martina
x

Tinie zei

Na de vakantie nu toch maar eens de blogs bezoeken:) Wat heb je er weer een beauty van gemaakt, super!!!

Groetjes Tinie

Riet zei

Wat een geweldige kaarten.

Liefs Riet.

Marjan zei

Ik vind ze allebei erg gaaf, heel fleurig en zo feestelijk. Erg leuk die vlaggetjes!