vrijdag 19 april 2013

3D Shapeforming - 3

Dit potje is gemaakt voor mijn dochter om haar rondslingerende haarspeldjes en -elastiekjes in te doen. Het was natuurlijk gewoon een conservenpotje, maar na een rondje vaatwasmachine heb ik het beplakt met grof kant. Daarover heen twee lintjes van paarse bloemetjes. Daarop weer een vlinder van 3D shapeforming. De vlinders heb ik eerst gemodelleerd en daarna heb ik er glitterlijm op gedaan. Het lijfje heb ik met de perlenpen donker gemaakt. De deksel heb ik "geverfd" met nagellak. Daarna heb ik een rijtje plakparels aangebracht.

Bovenop de deksel heb ik de bloem geplakt. Ook hier de randjes bewerkt met glitterlijm. In het hart heb ik een kralenmix van verschillende kleurtes geplakt.

Mijn dochter was erg tevreden.

Nog even een overzichtje van een deel van de bloemen die ik gemaakt heb. Let niet op het glimmende plastic dat er onder ligt, dat ben ik vergeten weg te halen voor ik de foto nam.

groetjes,

13 opmerkingen:

Janny's Cards Creations zei

Dat ziet er erg mooi uit je dochter zal er blij mee zijn. Maar of de elastiekjes nu niet meer rondslingeren?? Groetjes Janny

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dat is een mooi potje voor de elastiekjes van je dochter.
mooie bloemen heb je weer gemaakt.

groetjes jolande

De Creakeet van Peet zei

Kleuren met nagellak haha verzin het maar. Je potje is goed geslaagd zeg en dan die bloemen..ben bang dat ik er een nieuwe verslaving bij krijg....knuf peet

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Mooie bloem en vlinder heb je gemaakt, dat elastiekpotje ziet er super uit..Liefs van Ans

gré zei

heel erg leuk aleida
de vlinders kon ik nog niet

groetjes gré

Rosina zei

Wat een leuk opgepimpt potje Aleida...het zijn ook prachtige bloemen die jij maakt TOPPIE!!!

liefs Rosina

Riet zei

Wat leuk die pot Aleida,en die bloemen zijn zo mooi.

Liefs Riet.

Karin zei

Wat een leuk potje!
Gr. Karin

Anita Meijer zei

Wat ziet dit er allemaal weer top uit Aleida, helemaal super weer.
Liefs van Anita

Unknown zei

Mooi Aleida,
Wat een handig en leuk idee om zo'n potje te maken. Zal je dochter vast blij mee zijn.
De bloemen zien er prachtig uit. Wat een mooie effecten.
Groetjes Saskia

Marjanne zei

wat een mooi potje! en nu moet ze het wel voor het doel gebruiken he (leer mij dochters kennen)

Marjan zei

Mooi gepimpt,Aleida! De bloemen zijn erg decoratief!

Femmy zei

geweldig Aleida!
groetjes Femmy