woensdag 17 april 2013

3D shapeforming - 2

In deze doos zit Toffifee. Het is dus niet een echte doos, maar meer een omhulsel. De ondergrond is geknipt uit een kadotasje dat ik ooit eens gekregen heb. Dat heb ik bewaard omdat ik de kleuren zo mooi vond.

Twee van de rozen heb ik gemaakt zoals in het filmpje uitgelegd wordt. Ik vouw steeds een nieuwe laag om het hart, zodat de bloem "opgebouwd" wordt met steeds meer laagjes. Zo zie je meteen hoe het resultaat wordt en past alles perfect in elkaar. Om het eindresultaat stevigheid te bieden, heb ik de onderdelen wel met 3D-kit vastgezet.

De derde roos op de manier zoals ik in de vorige blogpost beschreven heb.
De blaadjes zijn heel makkelijk: even verwarmen, de nerf trekken met een satéprikker en dan is het eigenlijk al klaar.
Ook de vlinders zijn niet moeilijk: ik heb drie vlinders uit het vel gehaald. Alleen de kleinste heb ik echt gemodelleerd, de andere twee nauwelijks. Het lijfje heb ik gemaakt met de perlenpen.

Bovenin kan nog een labeltje met de tekst. Zolang ik er nog geen bestemming voor heb, laat ik dat even weg.

16 opmerkingen:

De Creakeet van Peet zei

ik vind hem geweldig zo met die bloemen en de vlinder niet te vergeten, wat lijkt me dat een leuk grij om me te werken..knuf peet

Unknown zei

Wat een super mooi doosje..en wat heb je dat knap gedaan de roosjes
en het vlindertje maakt het helemaal af !
Groetjes van,
Arja

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Deze bloemen en vlinder, zijn ook weer prachtig..echt heel leuk gedaan,mooie verpakking..
Liefs van Ans

Jolanda Cuper zei

Prachtige bloemen en een super vlinder!
groetjes Jolanda.

Bea zei

Wat supermooi gemaakt Aleida, ook de vorige bloem en vlinder......

groetjes Bea.

gré zei

heel erg leuk gedaan aleida
vind het een super leuk doosje
maar ik sla deze ronde over hoor groetjes gré

Marjan zei

Mooi hoor, zo heb je meteen spulletjes voor een mooi cadeautje, zoals jij laat zien!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi!

groetjes jolande

Summer-design zei

De bloemen komen zo mooi tot leven, leuk gedaan!

Gr, Wietske

Hennie Kloppenburg zei

Prachtig gedaan en mooie kleuren!

Anita Meijer zei

Wat schitterend gemaakt Aleida, zo mooi die bloemen weer, super.
Liefs van Anita

Marjanne zei

Zo iets zal je krijgen.... Mooi, stijlvol, prachtig

Marjanne zei

Zo iets zal je krijgen.... Mooi, stijlvol, prachtig

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Aleida,

Het filmpje ga ik nog bekijken, maar wat zijn die roosjes mooi. Jij zegt .. zo gedaan.. We zullen zien. De vlinder is ook niet mis. Echt mooi zo bij elkaar.
Groetjes Lida

Antoinette Voorn zei

Weer een super creatie! Prachtige kaart heb je gemaakt, een toppertje.

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Unknown zei

Hoi,
Wat een mooie creatie. Mooi de bloemen op toffifeedoos. Mooi in deze kleuren en met de prachtige bloemen.
Groetjes Saskia