maandag 29 april 2013

Vintage

Deze vintage kaart heeft al op het Studio Light blog gestaan, dus ik kan hem hier ook plaatsen. Het vintage plaatje komt van het vel Romantic Pictures SL 28. Een geweldig vel, niet voor niks hebben veel DT-sters dit vel gebruikt!

Het papier komt uit een kerstblokje van Papermania "Signature". Ik vind het veel te mooi om niet te gebruiken. De jurk van de dame heeft het zelfde patroontje en kleur als het achtergrondpapier! Verder heb ik wat stansjes gebruikt van Marianne Design en wat bloemetjes uit mijn doos. De vlinders zaten aan elkaar als een soort lint. Ik heb ze los geknipt. Verder heb ik nog een aantal plakparels gebruikt. Het tekstschildje komt ook uit het knipvel en is met de hand beschreven.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met het nieuwe blog: we love vintage.

Ik wens jullie een hele fijne Koninginnedag! Wij gaan lekker naar de rommelmarkt!

groetjes,

19 opmerkingen:

Plony zei

Wat een schitterende kaart en je bent onze 100ste deelnemer bij WLVC.......is dit even leuk. Super dat deze bjoetie mee mag doen bij ons vintageblog en succes. Liefs Plony.

PIKO hobbyblog zei

Wat een prachtige vintagekaart heb je gemaakt mijn complimenten!
Groetjes,
Pia

Deborah zei

Heel mooi kaartje is dit!!!
Liefs, Deborah

Irene zei

Prachtige vintage kaart en wat een leuk detail dat papier en die jurk zo passend!!

xx Irene

Ans Gilbert zei

Hoi Aleida,
Je vintagekaart is prachtig, mooie achtergrond en zó leuk passend bij de jurk, mooi afgewerkt...en wat leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC..liefs van Ans

corryskaart zei

Hoi aleida
Wat ziet dit er prachtig uit en ook nog zoömorfe bloementoef erop echt geweldig!!!!
Groetjes
Corry

Summer-design zei

Heel mooi vintagekaartje Aleida!
Succes!

Gr, Wietske

Anoniem zei

Heeeeeeel mooi

Groet Catrien

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooi vintagekaartje, mooie details en het papier is prachtig.

groetjes jolande

Anita Meijer zei

Wauw Aleida wat een schitterende vintagekaart heb je gemaakt, ik vind het een beauty. Super.
Liefs van Anita

Anneke zei

wow Aleida.
wat een prachtige vintage kaart in deze kleuren.
leuke details en mooie layout.
leuk dat je mee doet aan onze 1e challenge op WLVC.
groetjes Anneke

Het zonnetje in huis zei

Hallo Aleida,

Schitterende vintagekaart !!

Groetjes, Jaimie

Marjan zei

Mooie indeling, prachtig papier en die bloemenhoek... super!

Bea zei

Prachtige vintagekaart, leuke details....

groetjes Bea.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Aleida.

Liefs Riet.

gré zei

super mooi gedaan
maar had hem al gezien toch ?

groetjes gré

CreaSjouk zei

Wat een prachtige kaart!
Groetjes Sjoukje

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterende vintagekaart heb je gemaakt, ik vind het een bjoetie

Gr Antoinette

anncreatief zei

Wat mooi gedaan. Ziet er prachtig uit.
Liefs anneke