woensdag 24 april 2013

Candy

De afgelopen tijd ben ik bezig geweest met de shapeforming flowers van
Studio Light. Hele leuke vellen die lijken op stevig plastic. Het leuke is, dat als je het plastic boven een kaarsje houdt, het zacht wordt. Je kunt het dan iedere vorm geven die je maar wilt. Is het plastic weer koud, dan blijft het zo in model staan.

Er is ook een heel leuk filmpje gemaakt om het uit te leggen. 

 

Van Studio Light mag ik een paar vellen als candy weggeven. Als je het dus een keertje wilt uitproberen, is dit je kans. En win je niet, dan kun je ze altijd nog bestellen *klik hier*.

Wat moet je doen om deze candy te winnen?
  • Ik ben dol op reacties, dus ik wil graag deze week zeker 2 keer een uitgebreide reactie van je lezen op een blogpost over de shapeforming flowers.
  • Je zet de candy op je blog.
  • En je wordt natuurlijk volger bij het Creatief met Studio Light blog. *klik hier*. Dan kun je meteen meedoen met hun blogcandy: bij 200 volgers wordt er een abonnement op de 3D Special Plus verloot!
  • En niet verplicht, maar wel heel leuk: je laat ook een reactie achter bij mijn collega DT-sters. De linkjes staan in mijn zijbalk. 
Wat kun je winnen?
  • 3 vellen 3D shapeforming(SL66)
  • 1 vel paper flowers (easy SL 341)
  • 1 vel paper flowers (easy SL 342)     
  • verder stop ik er nog wat andere spulletjes bij, maar dat blijft nog even geheim!
Tot wanneer loopt deze candy?
24 april zal mijn dochter de trekking verrichten. Ze verheugt zich nu al op het lezen van al die gezellige reacties!



8 opmerkingen:

gré zei

heel leuk aleida
ik had de onderste ook nog niet gezien
heel leuk hoor

groetjes gré

Margo zei

He Aleida,
superleuk, zie ik vanmorgen je uitgebreide post met de prachtige bloemen en filmpje en nu geef je er een candy mee weg ! Ik doe graag mee hoor, ik maak de voorwaarden vanavond even in orde !
Liefs
Margo

Erica ♥ zei

Wat super leuk zeg, het zijn ook
mooie bloemen ☺
Laat je dochter mij maar niet trekken
want ik sla deze ronde over...;)

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Hanke zei

Wat een leuk spul!

De Creakeet van Peet zei

woww kom ik toch weer net optijd in blog land anders had ik deze gave candy gemist, ik heb vol bewondering je bloemen bekeken en mijn handen jeuken om er mee aan de slag te gaan...knuf peet

Anoniem zei

Ik vind het erg mooi en heb het filmpje bekeken. Ik denk ook dat ik het leuk zou vinden om te doen en dat ik het zou kunnen. Maar ik denk niet dat ik ga winnen. Ik wens alle deelenemrs veel succes!

Groet Catrien

Unknown zei

Hoi,
Ben al volger van Studio Light, heb al verschillende spullen van ze. Leuk, je Candy. Zal het nog op mijn blog zetten.
Groetjes Saskia

Anita's Kaarten en Creaties zei

Het is absoluut mijn ding niet, dat Shape Forming, maar jij hebt er echt hele mooie creaties meegemaakt zeg!
Super hoor!!

Gr. Anita