woensdag 25 mei 2011

Belachelijk!

Met mijn normale browser Mozilla Firefox kan ik niet meer inloggen op blogger. Ik kan dus niet bij mijn dashboard komen en geen reacties achterlaten. Met Internet Explorer kan ik het wel. Gewoon inloggen en zo. Ik hoop dat blogger het snel weer in orde maakt, want ik mis al mijn favorieten en zo.
Maar genoeg gemopperd, ik ga snel wat plaatsen, voor blogger zich bedenkt!

Deze label doet mee met de challenge van Mens's Cards. Daar willen ze graag een labelkaart zien.

De plaatjes zijn uit de Flow, ik vond ze zo mooi. Verder heb ik een oude krant, jute, stukjes kurk en glitterlijm gebruikt.

Hier laat ik het bij voor vandaag. Ik heb last van mijn schouder en kan niet lang typen. Daarom kan ik helaas geen reacties achterlaten bij jullie. Ik hoop dat de spuit zijn werk doet en dat ik snel weer wat "handiger" wordt.

groetjes,

27 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Aleida,

Wat heb je dit mooi gemaakt! Veel beterschap met je schouder.

Groetjes Thea

miriam zei

Mooie tag en beterschap met je schouder.
Inmiddels lukt het me dus wel via een tip van carine

gr miriam

Marjan zei

Dat is gek, ik kan het juist niet via Internet Explorer en wel via Mozilla! Maar lastig is het wel.
Mooie tag heb je gemaakt!Leuk, die jute en kant erbij! Sterkte met je schouder, hoor!

Groetjes, Marjan

martina's kaartjes zei

vandaag lijkt me alles in orde weer, gelukkig ! leuke creatie heb je daar ! veel succes met de challenge en beterschap
groetjes, martina
x

Marianne Reijgersberg zei

Wat zitten we allemaal te stoeien met Blogger.
Maar je tag is geweldig! Leuk dat Jute en die stukjes kurk. Het combineert heel mooi.
groetjes Marianne

Irene zei

Wat een leuke tag Aleida!! Blogger is echt van de leg (en wij dus ook!!) maar nu heb ik gelezen dat je "aangemeld blijven" juist moet uitzetten en idd, het werkt maar ik loop inmiddels zo achter met reageren dat ik de schade niet meer ga inhalen helaas.

Groetjes, Irene

Beterschap!!!

Tinie zei

Wat een schitterend geheel, mooie kleuren ook gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Hetty zei

Wauuuw dit is helemaal super

gr hetty

gré zei

hallo aleida
ja irene heeft gelijk
ik kan nu ook weer reageren
een schitterende kaart heb je gemaakt
groetjes gré

Elly zei

Wat vervelend met je schouder,sterkte ermee!Je tag is leuk geworden!

Groetjes Elly

greet zei

Wat een prachtige tag! Wat een gedoe he met blogger. Mij lukt het nu wel door boj het aanmelden via blogger de optie om aangemeld te blijven uit te zetten. Succes.

Groetjes greet

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super mooi label kaartje heb je gemaakt Aleida. Bedankt voor je deelname aan de challenge.
Groetjes van Jacqueline

Jolanda Cuper zei

Wauw wat een super stoere en vooral ook mooie mannetag! Leuk dat je meedoet!
Groetjes Jolanda.

creanja zei

wat een mooi label, ik lees de flow niet beetje duur! misschien heeft de bieb hem? sterkte met je schouder!!!

Anneke. zei

Ondanks de problemen bij blogger heb je een prachtige tag gemaakt!
Leuk dat je mee doet met de challenge van menscardsworld.
Sterkte met je schouder.
Groetjes Anneke.

Het zonnetje in huis zei

Hallo Aleida,

Ik vind dit een supermooie tag !!

Groetjes, Jaimie

Aletta zei

Wat een prachtige en toch stoere tag.
Leuk dat je meedoet aan Menscardsworld.
Groetjes Aletta

Margo zei

Wat een leuke tag Aleida !
Liefs
Margo

Durvina zei

Ohh wat is ie mooi.
Heel leuk bij elkaar uitgezocht.
Bedankt voor het meedoen met de challenge bij Menscardworld.

groetjes, Durvina

Durvina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Durvina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Petra zei

Wat een geweldig mooi label heb je gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van Menscardworld.

Groetjes Petra.

danielle zei

Label kaart schatig zo met de vogeltjes. Bedankt voor je bijdrage aan Menscardsworld en SUCCES met de challenge.

Groetjes, Danielle

Kaatje zei

wat een leuk label! Bedankt voor je deelname aan Menscardsworld!

groetjes,
Annika

Danielle zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Danielle zei

prachtige kaart en wat een mooi papier bedankt voor je deelname aan menscardsworld

groetjes danielle

Petra Tillmann zei

Mooie atuurlijke kleuren en die vogels zijn er prachtig bij!